۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۱۸۰۲۲۶
به مدت دو روز در قم برگزار می‌شود؛

اجلاس مدیران و نمایندگان جامعةالمصطفی العالمیة در داخل و خارج کشور

خبرگزاری رسا ـ هفتمین اجلاس «مدیران و نمایندگان جامعةالمصطفی(ص)العالمیة در داخل و خارج کشور» به مدت دو روز در قم برگزار می‌شود.
جامعه المصطفي العالميه


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل جامعة المصطفی(ص) العالمیة هفتمین اجلاس «مدیران و نمایندگان جامعةالمصطفی(ص)العالمیة در داخل و خارج کشور» در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ 22 و 23 مرداد ماه سال جاری در ستاد مرکزی جامعۀ المصطفی(ص) در قم برگزار می‌شود.


در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی، رییس جامعۀ المصطفی(ص) سخنرانی خواهد کرد و در ادامه معاونان و مدیران، آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط را بیان خواهند کرد. همچنین برنامه‌های متنوع جنبی که برای پربار نمودن اجلاس در نظر گرفته شده است، اجرا خواهد شد.


یادآور می‌شود در این اجلاس، بیش از 120 تن از نمایندگان و مدیران مراکز و واحدهای زیرمجموعه جامعۀالمصطفی(ص) از بیش از چهل کشور شرکت خواهند کرد و اهداف مختلفی چون تبادل نظر و تجربه نمایندگان، انتقال آخرین سیاست‌ها و هدف‌گذاری‌ها با توجه به رویدادهای منطقه‌ای، تقویت ارتباط مدیران با یکدیگر و مشارکت دادن مدیران مراکز مختلف در سیاستگذاری‌های کلان دنبال خواهد شد.


این گردهمایی بر آن است ضمن ارزیابی و بررسی فرصت‌ها و تهدیدها، زمینه‌های همکاری، نیازسنجی و آسیب‌شناسی مناسب بتواند با اتخاذ تصمیمات لازم و برنامه‌ریزی مشترک، زمینه را در جهت تحقق و پیشبرد اهداف جامعةالمصطفی(ص) فراهم کند.


جامعة‌ المصطفی(ص) العالمیة نهاد علمی و بین‌المللی حوزوی است که با هدف گسترش علوم دینی ـ اسلامی، انسانی و اجتماعی با رویکرد آموزشی، پژوهشی و تربیتی، علاقمندان و تشنگان زلال معارف اسلامی و هدایت قرآنی را در سراسر جهان تحت پوشش قرار داده و فرصت کم‌نظیری فراهم ساخته است تا ضمن تربیت مجتهدان، عالمان و متخصصان پارسا و متعهد، در مسیر تبیین، تولید و تعمیق تفکرات و اندیشه‌های اسلامی و نشر و ترویج اسلام ناب محمدی همت شود. این نهاد علمی بیش از پانصدهزار دانش‌پژوه مرد و زن را از 122 ملیت تحت تعلیم و تربیت خود داشته که تاکنون، بیش از بیست‌ و پنج هزار نفر از آنان دانش‌آموخته شده‌اند.


سازمان مرکزی جامعة‌المصطفی در قم مستقر است و نمایندگی‌های آن، در شهرهای مشهد، ‌تهران، اصفهان، گرگان و قشم و بیش از شصت کشور جهان مانند آلمان، انگلستان، آفریقای جنوبی، آلبانی، برزیل، اندونزی، تایلند، دانمارک، ژاپن، ساحل عاج، سوئد، سنگال، اوگاندا، غنا، فیلیپین، بلغارستان، بنگلادش، بورکینافاسو، بوسنی و هرزگوین، بنین، پاکستان، تانزانیا، توگو، سوریه، سیرالئون، عراق، قرقیزستان، قزاقستان، کامرون، کوزوو، کنگو دموکراتیک، کومور، گامبیا، گرجستان، گویان، گینه، لبنان، ‌ماداگاسکار، مالاوی، مالزی، مالی، میانمار، نروژ، نیجر، نیجریه، هند و... فعالند./916/د102/ع

ارسال نظرات