۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۱۸۰۳۳۸

معاون مجلس و امور استان‌های سازمان تبلیغات معارفه شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تودیع و معارفه معاون مجلس و امور استان‌های سازمان تبلیغات با حضور حجت الاسلام خاموشی و مدیران سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.
معارفه معاون مجلس و امور استان‌هاي سازمان تبليغات

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مراسم تودیع و معارفه معاون مجلس و امور استان‌های سازمان با حضور حجت الاسلام خاموشی رییس سازمان و دیگر مدیران سازمان تبلیغات اسلامی صبح امروز در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی برگزار شد.

بر اساس این گزارش در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام اسماعیل فلاح، معاون اسبق مجلس و امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی‌ اظهار داشت: از بدو ورودم همیشه این موضوع را مد نظر داشتم که برای انجام وظیفه و خدمت به دین، فرهنگ اسلامی و نظام این مسؤولیت را پذیرفته‌ام نه برای امرار معاش و گذران زندگی و از این به بعد هم در هر کجا که خدمت کنم خود را مدیون خون شهدا، نظام و مقام معظم رهبری دانسته و مانند یک سرباز انجام وظیفه خواهم کرد.

وی افزود: اگر در معاونت مجلس و امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت‌های متعددی انجام و توفیقاتی کسب شده به دلیل هدایت، حمایت و اعتماد رییس سازمان حجت‌الاسلام خاموشی بوده است. تبلیغ برای نظام وظیفه اولیه است در هر صورت این اقدامات انجام شده جز توفیق الهی نبوده و امیدوارم این توفیق خدمت‌گذاری در هر مکانی که هستم ادامه داشته باشد.

حجت‌الاسلام فلاح در پایان سخنان خود ضمن بیان این مطلب که منصب ها جابه‌جا می‌شوند اما دوستی‌ها و محبت‌ها پایدار خواهند ماند از زحمات تمام کارکنان این معاونت به ویژه رضا جلوه‌ای تقدیرکرد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی ضمن تقدیر از فعالیت‌های حجت الاسلام فلاح اذعان داشت: از زمانی که حجت الاسلام فلاح به‌عنوان معاون مجلس و امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت خود را آغاز کرد در این بخش روان‌تر از گذشته کار پیش رفت و در بحث استان‌ها توفیقات متعددی کسب شد مانند بحث فعالیت نیروی انسانی متخصص در استان‌ها.

حجت الاسلام خاموشی با تأکید بر این موضوع که اولین و آخرین وظیفه ما حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: توجه به اصل انقلاب شرایط انقلاب، تحریم، نبرد فرهنگی با دشمن، تهاجم فناوری‌های نوین قله‌های کاری ما را تعریف می‌کند و امیداوریم در آینده فعالیت‌ها در حوزه امور استانی بهتر از گذشته پیش رود.

حجت الاسلام حسین روحانی نژاد سرپرست جدید معاونت مجلس و امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی طی سخنانی ابرازکرد: با تمام توان و جدیت این مسؤولیت را پذیرفته‌ام و از اجرای برنامه‌هایی که ترسیم شده تنزل نخواهیم کرد.

در پایان این مراسم حجت الاسلام خاموشی با اهداء لوحی از زحمات حجت الاسلام فلاح تقدیر کرد و حکم سرپرستی معاونت مجلس و امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی را به حجت الاسلام حسین روحانی نژاد تنفیذ کرد./959/د102/ص

ارسال نظرات