۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۱۸۱۱۱۸
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

دولت تدبیر اجازه ندهد بی‌تدبیری‌ها امید مردم را به یاس تبدیل کند

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی گفت: برای تحقق دولت فراجناحی و تدبیر و امید قطعا بهره‌مندی از نکته نظرات نخبگان تمامی جریان های سیاسی ضرورت دارد.
اسماعيل سعيدي

 محمداسماعیل سعیدی، رییس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با بیان این‌که مجلس پس از جلسات رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی نیز تعامل با دولت در جهت اصلاح زیرساخت‌ها و رفع مشکلات موجود در کشور را در اولویت دارد، گفت: تفاهم و همکاری قوای سه‌گانه در نهایت موجب خدمت به مردم و رفع مشکلات خواهد بود.


وی با بیان این‌که نمایندگان مجلس به عنوان وکلای ملت انتظار تحقق وعده‌های دولت و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی را دارند، خاطرنشان کرد: همت دولت در این راستا جدی است و امیدواریم دولتمردان با اولویت رفع مشکلات اقتصادی کشور، رضایت و اعتماد مردم را جلب کنند.


سعیدی با تأکید بر این‌که حماسه سیاسی 24 خرداد مقدمه‌ای برای تحقق حماسه اقتصادی از سوی مسؤولان نظام بوده است، تصریح کرد: امروز نوبت دولت است که دین خود را نسبت به مردم ادا کنند، فضای شور ونشاط سیاسی و امیدی که در میان آحاد جامعه به وجود آمده نباید با بی‌تدبیری به یأس تبدیل شود.


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این‌که رأی اعتماد بالای نمایندگان به وزرای پیشنهادی حوزه اقتصادی دولت یازدهم نشان از اوج تعامل مجلس با دولت جهت رفع مشکلات اقتصادی است، گفت: رای اعتماد به تمامی وزرای تیم اقتصادی دولت تأکیدی بر برنامه‌ریزی و همگرایی مجلس، وزرا و صنعتگران در رفع مشکلات اقتصادی است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عدم احراز صلاحیت سه وزیر پیشنهادی ورزش، علوم و آموزش و پرورش اظهار داشت: انتظار نمایندگان مجلس از رییس جمهور معرفی وزرایی با سابقه ارزشمند، ولایت‌مدار و با دیدگاه‌های روشن و شفاف است، ضمن این‌که بایستی برنامه جامعی در دو عرصه ورزش و آموزش داشته باشند.


نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که خط قرمز های مجلس مشخص است و باید افرادی دارای مرزبندی صحیح و شفاف به مجلس معرفی شوند، گفت: برای تحقق دولت فراجناحی و تدبیر و امید قطعا بهره‌مندی از نکته نظرات نخبگان تمامی جریان های سیاسی ضرورت دارد./935/ت302/ج

ارسال نظرات