۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۱۸۱۱۷۴
آیت الله نجفی:

تکفیری‌ها از حمایت کشورهای استکباری بهره‎مند هستند

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید نجف اشرف ضمن انتقاد از اقدامات گروه‌های تکفیری، گفت: تکفیری‌ها حمایت کشورهای استکباری را پشت خود می‌بینند.
حضرت آيت الله شيخ بشير نجفي از مراجع تقليد نجف

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف روز گذشته در دیدار با شماری از اهالی بصره عراق ، با ابراز نگرانی از وضعیت نامساعد معیشتی و امنیتی این کشور، خاطرنشان کرد: مردم عراق شرایط بد این روزها را بر روی دوش خود احساس می‌کنند.
 
وی افزود: گروه‌های تروریستی سهم بسزایی در افزایش مشکلات در عراق داشته‌اند، امری که نیازمند تلاش‌های مضاعف نیروهای امنیتی است.
 
حضرت آیت الله نجفی تاکید کرد که گروه‌های تکفیری پشتیبانی و حمایت کشورهای استکباری را پشت خود می‌بینند که این حمایت‌ها تاثیر زیادی در افزایش حملات تروریستی آنان دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: مصالح سیاسی برخی کشورهای منطقه نیز سبب شده که با حمایت از تروریست‌ها و گروه‌های تکفیری عراق را به میدان جنگ طایفه‌ای و مذهبی تبدیل کنند.
 
حضرت آیت الله نجفی انتخابات آینده پارلمان عراق را بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: مردم می‌توانند با انتخاب صحیح در اصلاح مشکلات و خروج از بحران‌ها نقش داشته باشند./983/ب902/د
ارسال نظرات