۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۱۸۱۳۳۶

نظر جالب یک آیت الله درباره همایش نکوداشت خود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق بجنورد با اشاره به اصرار مسؤولان برای برگزاری همایش نکوداشت وی، اظهار داشت: حتی یک تار موی من راضی به برگزاری این مراسم و تحمیل زحمات به مردم و مسؤولان نبود.
آيت الله مهمان نواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق بجنورد، روز چهارشنبه در همایش نکوداشتی که به پاس بیش از نیم قرن تلاش دینی و فرهنگی وی در مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، همه فراز و فرودهای زندگی انسان را مشیت و خواست الهی دانست.
 
وی با قرائت آیه کریمه «قُلِ اللَّهُمَّ مَالِکَ الْمُلْکِ تُؤْتِی الْمُلْکَ مَن تَشَاء وَتَنزِعُ الْمُلْکَ مِمَّن تَشَاء وَتُعِزُّ مَن تَشَاء وَتُذِلُّ مَن تَشَاء بِیَدِکَ الْخَیْرُ إِنَّکَ عَلَىَ کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ»، ریشه همه موفقیت ها و مساعدت های انسان را مشیت الهی و اراده ذات اقدس باری تعالی عنوان و اظهار کرد: اگر همه ما این آیه قرآنی را درک و در زندگی خود پیاده کنیم، همواره موفق خواهیم بود.
 
آیت الله مهمان نواز با تأکید بر تکیه مردم به خداوند در همه مراحل زندگی و انجام امور با هدف رضایت حق تعالی، عنوان کرد: ملتی که متکی به قدرت لایتناهی خداوند باشد؛ هیچ گاه در مسیر خود شکست نخواهد خورد.
 
وی با اشاره به این که مردم ایران به پشتوانه تبعیت از رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب از همه سختی‌ها عبور کرده و در مقابل سختی ها ایستادگی کرده اند، اظهار داشت: این ملت درس آزادگی را از مکتب سیدالشهدا(ع) فرا گرفته و تا هنگامی که در این مسیر باشد، هیچ قدرتی را یارای ضربه زدن به وی نخواهد بود.
 
آیت الله مهمان نواز با بیان این که خوشبختانه مسؤولان و مردم روحیه ولایی بالایی دارند و همیشه در مسیر ولایت گام بر می‌دارند، اضافه کرد: به فضل الهی و با وجود چنین انسان های معتقد و با ایمان، نظام اسلامی محکم تر از گذشته به راه اصیل خود ادامه خواهد داد.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به برگزاری همایش نکوداشت برای وی، با بیان این که حتی یک تار موی من راضی به برگزاری این مراسم و تحمیل زحمات به مردم و مسؤولان نبود، عنوان کرد: با این وجود مسؤولان اصرار بر برگزاری این مراسم داشتند و این جانب را شرمنده زحمات خویش کردند.
 
آیت الله مهمان نواز در پایان از زحمات مردم و متولیان برگزاری این همایش قدردانی کرد.
 
گفتنی است، همایش نکوداشت آیت الله حبیب الله مهمان نواز امروز سی ام مرداد با حضور علمای برجسته و شماری از مسؤولان کشوری و استانی در مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد./9314/پ202/س
ارسال نظرات