۰۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۱۸۱۵۶۱

دوره تخصصی تفسیر موضوعی قرآن کریم در خرمشهر برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کتابخانه تخصصی آیت الله سلمان خاقانی(ره) خرمشهر از برگزاری دوره تخصصی آموزش تفسیر موضوعی قرآن کریم ویژه جوانان و طلاب حوزه علمیه خبرداد.
قرآن کريم

سید علی نزاری، مدیر کتابخانه تخصصی آیت الله سلمان خاقانی(ره) خرمشهر، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی تفسیر قرآنی کریم به صورت تخصصی در این کتابخانه اظهار داشت: هر ساله دوره های گوناگونی از سوی این کتابخانه در زمینه های آموزش قرآن کریم، نقد فرقه های نوظهور و انحرافی به ویژه وهابیت و نهج البلاغه ویژه جوانان و طلاب حوزه علمیه برگزار می شود.

وی با بیان این که دوره یاد شده به صورت تفسیر موضوعی قرآن خواهد بود، ابراز داشت: این دوره با حضور حجت الاسلام سجاد بوحمیدی، استاد برجسته تفسیر قرآن کریم حوزه علمیه قم برگزار خواهد بود.

نزاری در ادامه با اشاره به نکاتی پیرامون دوره تخصصی تفسیر موضوعی قرآن تصریح کرد: تاکنون تعداد قابل توجهی از جوانان و اعضای کتابخانه برای شرکت در این دوره نام نویسی کرده اند.

مدیر کتابخانه تخصصی آیت الله سلمان خاقانی(ره) خرمشهر همچنین به زمان برگزاری این دوره اشاره کرد و افزود: هر هفته روز های یک شنبه و سه شنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

نزاری با بیان این که مکان برگزاری دوره در کتابخانه تخصصی آیت الله سلمان خاقانی (ره) خواهد بود، اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره افزایش سطح معرفتی و تربیتی جوانان به ویژه طلاب حوزه علمیه در زمینه قرآن پژوهی است.

مدیر کتابخانه تخصصی آیت الله سلمان خاقانی(ره) خرمشهر در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم این دوره همچون دوره های گذشته گامی مؤثر در گسترش علوم قرآنی باشد.

گفتنی است، کتابخانه تخصصی آیت الله سلمان خاقانی(ره) خرمشهر در سال 1360 تأسیس و فعالیت پژوهشی علمی را آغاز کرد./9458/ت303/غ

ارسال نظرات