۰۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۱۸۱۹۱۹
رییس تبلیغات اسلامی دلفان خواستار شد؛

برخورد با مروجین بدحجابی در جامعه

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان حجاب را اسلحه ای برای زنان خواند و بیان داشت: عفاف موجب کنترل و حفظ نفس از بدی ها می شود.
بدحجابي

حجت الاسلام سید نصرت الله موسوی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با بیان اینکه پاک دامنی نفس را حفظ و از پستی ها دور می کند، اظهار داشت: فعالیت در عرصه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید از اولویت های فرهنگی جامعه باشد.

وی بیان داشت: بدحجابی از سوی برخی افرادی که همواره در خیابان های شهر در حال تردد هستند ترویج می شود که در این راستا باید با فرهنگ سازی و کار فرهنگی به ویژه در مدارس دخترانه و دانشگاه ها جلوی رشد روز افزون این معضل اجتماعی گرفته شود.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه امروزه حجاب در کاربرد عام به پوشش ضروری زنان اطلاق می شود، گفت: حجاب یا پوشش یکی از احکام اسلامی است که برای زنان و مردان وضع شده است.

این مقام مسؤول عزت و سربلندی، پاکی اعمال، قدر و منزلت الهی، قناعت و استحکام بنیان خانواده را از فواید حجاب خواند و ابراز داشت: عفاف و حجاب سلامت جامعه را به دنبال دارد؛ زیرا هر جامعه ای را افراد آن تشکیل می دهند و اگر این افراد صالح و عفیف باشند، موجب سلامت جامعه می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان با اشاره به جنگ نرم دشمن، بدحجابی را نقشه دشمن در جنگ نرم علیه ملت ما دانست و افزود اکنون دشمن درون خانه های ما نفوذ کرده و اگر کسی در عرصه فرهنگی مقابل دشمن ایستادگی کند بالاترین جهاد است.

حجت الاسلام موسوی مسأله بدحجابی و بی حجابی را از ابعاد تهاجم فرهنگی دشمن خواند و ادامه داد: دشمن با استفاده از ماهواره و اینترنت و سایر ابزارها تلاش در اشاعه بدحجابی در جامعه دارد.

وی در ادامه سخنان خود به فعالیت های اداره تبلیغات اسلامی در زمینه توسعه فرهنگ حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: اجرای گفتمان های دینی در دانشگاه ها و مدارس و برگزاری دوره های آموزش طرح حجاب و عفاف ویژه مربیان پرورشی مدارس سطح شهر از جمله فعالیت‎های این نهاد است./9451/ت302/غ

ارسال نظرات