۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۱۸۲۴۲۳

چهاردهمین دوره مسابقات بین‎المللی حفظ قرآن کریم در مسکو برگزار می‎شود

خبرگزاری رسا ـ چهاردهمین دوره مسابقات بین‎المللی حفظ قرآن از اواسط ماه سپتامبر میلادی و با حضور حافظان ممتاز بین‎المللی در شهر مسکو، پایتخت روسیه برگزار می شود.
پوستر مسابقات بين المللي حفظ قرآن در مسکو
 
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری "Islam.ru"، شورای مفتیان روسیه اعلام کرد که چهاردهمین دوره مسابقات بین‎المللی حفظ قرآن کریم از روز 15 سپتامبر میلادی با حضور حافظان ممتاز بین‎المللی در مسکو، پایتخت روسیه برگزار می شود.
 
جلسه هماهنگی برای برگزاری این مسابقات با حضور رییس شورای مفتیان روسیه و جانشین وی برگزار شد.
 
در جریان این جلسه اعضای شورای مفتیان روسیه از فعالیت های صورت گرفته از سوی هیات اجرایی مسابقات بین المللی حفظ قرآن آگاه شدند.
 
علاقه مندان برای شرکت در این مسابقات برای اولین بار می توانند علاوه بر کیوسک های در نظر گرفته شده در مساجد شهر مسکو، از طریق اینترنت نیز بلیط های شرکت در این مسابقات قرآنی را خریداری کنند.
 
مسابقات بین المللی حفظ قرآن کریم امسال در سالن "Russia" شهر مسکو برگزار می شود.
 
راویل قین الدین، رهبر مسلمانان روسیه به همراه شهردار مسکو، وزارت امور خارجه و وزارت فرهنگ فدراسیون روسیه از حامیان اصلی این مسابقات محسوب می شوند.  
 
حافظان ممتاز بیش از 35 کشور جهان از جمله انگلیس، هلند، تونس، یمن، بحرین، بلغارستان و بسیاری کشورهای دیگر در این مسابقات حضور خواهند داشت.
 
این مسابقات تنها در یک سطح برگزار شده و شرکت کنندگان باید مهارت خود را در حفظ قرآن کریم در معرض قضاوت داوران قرار دهند./990/ب902/د
ارسال نظرات