۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۱۸۲۹۷۶
مسلمانان قفقاز در محکومیت تهدیدات آمریکا:

دخالت و حملات نظامی برای هیچ ملتی خوشبختی به بار نیاورده‌ است

خبرگزاری رسا ـ انجمن مسلمانان قفقاز(DMC) ضمن صدور بیانیه‌ای، تهدیدات آمریکا برای حمله نظامی به سوریه را محکوم و خاطرنشان کرد: شواهد تاریخی نشان می‌دهد، دخالت نظامی سایر کشورها در سرنوشت یک ملت، به هیچ وجه برای آن ملت خوشبختی و آرامش به ارمغان نیاورده‌ است.
قفقاز

 

به گزارش خبرگزاری رسا، انجمن مسلمانان قفقاز(DMC) ضمن صدور بیانیه‌ای اعلام آمادگی آمریکا برای عملیات نظامی در سوریه را محکوم و از این بابت ابراز نگرانی کرد.

 

در بیانیه مسلمانان قفقاز آمده است: حضور مذاهب مختلف در سوریه به این سرزمین غنا و تنوع خاصی از لحاظ اعتقادی بخشیده است. اما تخریب بناهای مقدس اسلامی که در حال حاضر در سوریه شاهد آن هستیم، به شدت مایه تأسف است.

 

در این بیانیه همچنین دخالت نظامی آمریکا در سوریه امری بی‌فایده توصیف و تصریح شده است: هیچ ملتی تاکنون در اثر حمله و دخالت دیگران به آرامش و خوشبختی نرسیده است؛ همانطور که پیش‌تر در عراق و افغانستان نیز شاهد آن بودیم و دیدیم که دخالت آمریکا جز درد و رنج برای مردم چیزی به همراه نداشت.

 

انجمن مسلمانان قفقاز در بیانیه خود خواستار شدند: باید مقصرین اصلی حوادث تروریستی سوریه که مایه کشتار مردم بی‌‌گناه و مظلوم سوریه می‌شوند، هرچه زودتر شناسایی شوند و از سوی دادگاه‌های بین‌المللی مورد مؤاخذه و مجازات قرار گیرند.

 

مسلمانان قفقاز در پایان ابراز امیدواری کردند: کنگره آمریکا باید به مخالفت‌های جامعه جهانی و درخواست آنان برای عدم دخالت در سرنوشت مردم سوریه توجه کند و از حمله نظامی کشورش به سوریه برحذر باشد./980/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات