۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۸۳۲۴۰
آیت الله یزدی:‌

آیت الله طاهری خرم آبادی یار نزدیک و معتمد حضرت امام بود

خبرگزاری رسا ـ رییس دبیرخانه مجلس خبرگان یزدی به مناسبت رحلت آیت الله سید حسن طاهری خرم آبادی پیام تسلیتی صادر و تاکید کرد:‌ آن فقیه بزرگوار عمر پربرکت و گرانبهای خویش را در راه اعتلای حوزه‌های علمیه و معارف اسلام و خدمت به مردم شریف و نجیب استان لرستان سپری کرد.
آيت الله سيد حسن طاهري خرم آبادي

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله محمد یزدی رییس دبیرخانه مجلس خبرگان یزدی به مناسبت رحلت آیت الله سید حسن طاهری خرم آبادی پیام تسلیتی صادر کرد.

 

متن پیام به این شرح است:

 

(انا لله و انا الیه راجعون)
ضایعه ارتحال عالم جلیل القدر و فقیه بزرگوار حضرت آیت‌الله حاج سیدحسن طاهری خرم‌آبادی، نماینده گران‌قدر مجلس خبرگان رهبری، موجب تأسف و تأثر گردید.


آن عالم ربانی از شخصیت‌های برجسته حوزوی و سیاسی و از شاگردان و یاران نزدیک و معتمد حضرت امام راحل(ره) بودند که از شروع نهضت اسلامی در پشتیبانی از مبارزات امام خمینی(ره) پیش قدم بوده و همواره در حمایت عملی از نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله العالی لحظه‌ای دریغ نکردند آن فقیه بزرگوار عمر پربرکت و گرانبهای خویش را در راه اعتلای حوزه‌های علمیه و معارف اسلام و خدمت به مردم شریف و نجیب استان لرستان سپری نمود.


دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری این ضایعه اندوهبار را به رهبر معظّم انقلاب مدظله العالی ، مراجع عظام تقلید، علمای اعلام و نمایندگان محترم مجلس خبرگان، مردم شریف لرستان، بالأخص بیت مکرم و معزّز آن مرحوم، تسلیت گفته و از درگاه خداوند سبحان، علو درجات آن عالم ربانی را مسئلت می‌نماید.

محمدیزدی
رییس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

/971/د102/ج

ارسال نظرات