۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۱۸۳۳۱۰

برگزاری جشن های دهه کرامت در بیش از 500 مسجد خراسان جنوبی

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری بیش از 500 جشن همزمان با دهه کرامت در مساجد خراسان جنوبی به صورت خودجوش خبرداد.
حرم حضرت معصومه

حجت الاسلام کاظم لطفیان، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند با بیان این که دهه کرامت فرصت خوبی برای معرفی ابعاد شخصیتی امام رضا(ع) و خواهر گرامیشان حضرت معصومه(س) است، گفت: برپایی جشن های دهه کرامت به دلیل بیان جایگاه والای زنان در جامعه و نقش آنها در همراهی با ولایت پاسخ محکمی به فتنه انگیزی و سو استفاده وهابیون از زنان است.

 

وی افزود: حضرت معصومه بهترین الگو برای دختران به عنوان مدافع ولایت و حامی حجاب در جامعه است، بنابراین اگر ابعاد شخصیتی این بانوی کریمه برای دختران ما به خوبی معرفی شود قطعا شاهد بهبود وضعیت حجاب و پوشش در جامعه خواهیم بود.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گرامیداشت روز دختر و برپایی جشن های دهه کرامت و تببین ابعاد شخصیتی حضرت معصومه برای دختران را یکی از روش های اساسی برای مقابله با تهاجم فرهنگی و نهادینه کردن حجاب در جامعه عنوان کرد.

 

حجت الاسلام لطفیان تببین شخصیت حضرت معصومه برای بانوان و برگزاری جشن های هفته فرهنگ وهنر رضوی و تببین دلایل هجرت حضرت معصومه به قم را از برنامه های مهم جشن های دهه کرامت در مساجد استان عنوان کرد.

 

وی با بیان این که تمامی این جشن ها به صورت خودجوش در مساجد برگزارمی شود، گفت: ولایتمداری و حجاب دو پیام مهم دهه کرامت برای زنان و مردان مسلمان است که اگر در این دهه این دوموضوع به خوبی تبیین شود شاهد تعجیل در فرج و نزدیکی حضور آقا امام زمان(عج) خواهیم بود/968/ت302/ب

ارسال نظرات