۲۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۱۸۳۹۵۲
با قرائت حکم رهبر انقلاب؛

تولیت جدید مسجد مقدس جمکران آغاز به کار کرد

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان با حکم رهبر معظم انقلاب، فعالیت خود را در سمت تولیت جدید مسجد مقدس جمکران آغاز کرد.
مراسم توديع و معارفه توليت مسجد مقدس جمکران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، با قرائت حکم رهبر معظم انقلاب از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان به سمت تولیت مسجد مقدس جمکران منصوب شد.
بر اساس این گزارش، در مراسم تودیع و معارفه تولیت مسجد مقدس جمکران حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)، آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه، حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی و امیر آبادی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، پیریایی استاندار قم و جمعی از مسؤولان استانی حضور داشتند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی مسؤول دفتر مقام معظم رهبری در این مراسم طی سخنانی با تشکر از خدمات 13 ساله آیت‌الله وافی تولیت سابق مسجد جمکران برای حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت جدید مسجد جمکران آروزی توفیق و موفقیت کرد.
آیت‌الله وافی تولیت سابق مسجد مقدس جمکران نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از عملکرد 13 ساله خود در مسجد جمکران پرداخت.
حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت جدید مسجد مقدس جمکران هم در این مراسم ضمن قدردانی از رهبر معظم انقلاب و با سپاس از خدمات آیت‌الله وافی، گفت: امیدوارم در مسأله تسهیل برای زائران مسجد جمکران و ایجاد فضای معنوی برای آنها که مورد تأکید رهبری است گام‌های مؤثری برداریم.
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) نیز در این مراسم با تقدیر از خدمات آیت الله وافی، وی را فردی متواضع، خدمتگذار، مرید و محب اهل بیت(ع) عنوان کرد.
گفتنی است، در این مراسم متن حکم رهبر معظم انقلاب خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان از سوی حجت‌السلام والمسلمین محمدی گلپایگانی قرائت شد.
متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:
بسمه تعالی
جناب حجت‌‌الاسلام آقای حاج شیخ محمدحسن رحیمیان دامت افاضاته
با قدردانی از خدمات با ارزش جناب حجة‌الاسلام‌والمسلمین آقای وافی در مسجد جمکران، جنابعالی را به تولیت آن مکان مقدس و نورانی منصوب میکنم. بیشک خدمتگزاری به آن جایگاه رفیع، شرف و منزلت والایی است که به شکرانه‌ی آن، شایسته است همه‌ی توان برای تسهیل بهره‌مندی مشتاقان و ایجاد فضای معنوی و قدسی برای استفاده‌ی روحی و فکری مؤمنان، به کار رود.
توفیق جنابعالی را در این مسئولیت ارزشمند از خداوند متعال خواستارم.
سیدعلی خامنه‌ای
1392/6/19
/927/پ202/ی
ارسال نظرات