۲۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۱۸۴۶۹۳
آیت الله امینی:

به رییس جمهور گفتم انتخاب وزیر آموزش و پرورش بسیار مهم است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از آموزش و پرورش به عنوان مهم ترین نهاد فرهنگی در کشور یاد کرد و با ابراز تاسف از رواج ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی در جامعه گفت: امروز ما با یک جنگ عقیدتی و فرهنگی از سوی دشمنان مواجه هستیم.
آيت الله اميني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله ابراهیم امینی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، صبح امروز در دیدار سرپرست وزارت آموزش و پرورش و هیات همراه، آموزش و پرورش را مهم ترین نهاد فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: من چندی پیش در سفری که رییس جمهور به قم داشت، به آقای روحانی نیز گفتم که انتخاب وزیر آموزش و پرورش بسیار مهم است.

 

وی در ادامه با ابراز تاسف از این که جامعه جوان ما وضع مطلوبی ندارد، خواستار برنامه ریزی دقیق مسؤولان برای حل مشکلات جوانان شد.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که نباید پشت درب های بسته درباره جوانان فکر و تصمیم گیری کرد، ابراز داشت: متاسفانه باید اذعان کنیم که نسل جوان ما از نظر اعتقادی و اخلاقی وضعیت مطلوبی ندارند، اعتیاد رواج پیدا کرده و حتی به سنین پایین رسیده است.

 

وی بیان کرد: ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی در جامعه رواج یافته و امروز ما با یک جنگ عقیدتی و فرهنگی از سوی دشمنان مواجه هستیم و ماهواره ها نیز ذهن جوانان را شستشو می دهند و البته محدود کردن آن هم فایده ندارد.

 

آیت الله امینی افزود: در فضای مجازی شبهات بسیاری مطرح است که متاسفانه آن گونه که شایسته و بایسته است به آن پاسخ داده نمی شود.

 

وی با تاکید بر این که جوانان و دانش آموزان از نظر اعتقادی و اخلاقی به صورت جدی محتاج ارشاد و راهنمایی هستند، تصریح کرد: باید درباره جوانان آمارگیری دقیق و واقعی انجام شود البته به نحوی که خوشایند مسؤولان نباشد تا ببینیم واقعا در چه وضعیتی هستیم.

 

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم شبهه شناسی را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: باید ببینیم دشمن کجا را هدف قرار داده است./924/پ202/ج
 

ارسال نظرات