۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۱۸۴۹۸۶
از سوی مرکز نشر هاجر انجام شد:

انتشار خطبه امام علی در وصف متقین در 55 هزار نسخه

خبرگزاری رسا ـ مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران خطبه متقین (خطبه همام) امیرمؤمنان امام علی علیه‎السلام را در 55 هزار نسخه منتشر کرد.
نشر هاجر
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، احمد شایانفر مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر گفت: این اثر با دستور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور به طلاب و مبلغان حوزه‌های علمیه خواهران اهدا می‌شود.
وی افزود: این کتاب با عنوان «آیینه پارسایی» با مقدمه حجت‌الاسلام محمودرضا جمشیدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران و مقاله‌ای با عنوان سلوک بندگی در 96 صفحه خشتی منتشر شده است.
مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر با اشاره به اینکه حضرت علی علیه‎السلام در این خطبه صفات مومن را برمی‌شمارد، اضافه کرد: این خطبه که به «همام» بیان شده است. آیینه‌ای است که دست مبارک علوی از صفات مومن برای همام تشنه معرفت به نمایش گذاشته است.
وی اضافه کرد: این خطبه، آن جان پاک را به حقیقت ظرفیت وجودش مطلع می‌کند. پس همام خود را ناقص و مقصر می‌بیند. از هیبت الهی و پریشانی جوابگویی از عملش در پیشگاه حق چنان درهم می‌شکند که دیگر قادر به ادامه حیات نیست و جان به جانان تسلیم می‌کند.
شایانفر یادآور شد: در این کتاب، خطبه متقین موضوع‌بندی شده است و فهرست تفصیلی در پایان کتاب گنجانده شده است./9191/د102/ی
ارسال نظرات