۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۱۸۵۶۴۷
عضو سابق اخوان المسلمین:

فقدان رهبری مقتدر و متفکر از عوامل ناکامی اخوان المسلمین بود

خبرگزاری رسا ـ عضو سابق اخوان المسلمین مصر از فقدان رهبری مقتدر و متفکر و همچنین به فراموشی سپردن مردم به محض رسیدن به قدرت به عنوان عوامل سرنگونی اخوان المسلمین یاد کرد.
کمال الهلباوي از رهبران سابق اخوان المسلمين مصر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، کمال الهلباوی از رهبران سابق اخوان المسلمین مصر و رییس مرکز پژوهش های تروریسم لندن در نشستی که روز گذشته در منطقه شرقیه مصر برگزار شد با انتقاد از تکروی اخوان المسلمین در قدرت، گفت: اخوان المسلمین به محض رسیدن به قدرت، مردم را به فراموشی سپردند.

 

وی افزود: کسی که توانایی خواندن واقعیت را نداشته باشد، نمی تواند آینده را بسازد و اخوان المسلمین نیز با این مشکل روبرو بودند.

 

هلباوی به ناتوانی محمد مرسی و اخوان المسلمین در اداره کشور اشاره کرد و اظهار داشت: اخوان المسلمین آخرین گروهی بود که به انقلاب ملت علیه نظام حسنی مبارک پیوست. عملکرد اخوان المسلمین در گذشته مطلوب بود و بنده هنگامی که به خارج از کشور رفتم گزارش هایی بسیار خوبی از فعالیت های این جماعت دریافت می کردم.

 

عضو سابق اخوان المسلمین از رهبری محمد بدیع به عنوان یکی از عوامل ناکامی این جماعت یاد کرد و ادامه داد: هنگامی که محمد البدیع به عنوان رهبر اخوان المسلمین انتخاب شد بسیار تأسف خوردم و در مقاله ای نوشتم که مهدی عاکف(رهبر سابق اخوان) آخرین رهبر بزرگ این حزب بود.

 

وی تأکید کرد: بنده در آن مقاله از سادگی و پاک بودن مهدی عاکف سخن گفتم، اما همه از این مقاله ناراحت شدند. رهبران کنونی اخوان المسلمین کاملا شکست خورده و بدون متفکر هستند./980/ب903/د

ارسال نظرات