۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۱۸۶۰۳۸
از سوی معاونت تهذیب حوزه؛

دوره مطالعاتی شهید مطهری برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ ثبت نام دوره مطالعاتی شهید مطهری به همت دفتر امور فرهنگی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه آغاز شد.
آثار شهيد مطهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دفتر امور فرهنگی معاونت تهذیب حوزه علمیه قم، اقدام به برگزاری طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری میکند.

مطالعه آثار شهید مطهری در مدت 6 سال بر اساس برنامه منظم و مدون به صورت سیر آسان به مشکل برگزار میشود.

گســـترش فرهنـــگ مطـالعـــه مفیــــد در عرصـــه رسـالتهــای دینــی، تـوانایــی انجــــام پـژوهشــ‌های جدیـــد با توجـــه به مقتضیــات زمـــان، پـرورش و تربیت نیروهـای فکــری در راستای نیازمنـــدیهــای جامعــه، آشنــایی افــراد با شبــهات و مجــهز شــدن برای ورود بـه عرصـههای فـکری، دستیـابی به اندیشـههـای ناب اســلامی و تعمیـق مطـالعات و سطـح فـکری و همچنین تحقق آرمان‌ها و اهداف والای استاد مطـهری و نظام مقدس جمهـوری اسلامی از اهداف این طرح است.

عرضـــه کتــب استــاد شهیـد مطهــری با تخفیـف %50، استفـاده از اساتید مجرب و آشنا با مبـانی شهید مطهری(ره)، اهدای جـوایز و تشویق ممتازان، شرکت در همایشهای علمی، شرکت در اردوهای علمی - تفـریحی، استفاده از فــارغالتحصیــــلان این طـرح به عنــوان، استـاد آثـار شهـــید مطهـــری در مـــراکز علــــمی، اعطای گواهی پایـان دوره از مزایای این طرح است.

علاقهمندان برای ثبتنام در این دوره میتوانند تا تاریخ 18 مهرماه به معاونت تهذیب حوزههای علمیه واقع در قم خیابان صفاییه، کوچه سپاه مراجعه کرده و برای اطلاعات بیشتر به سایت www. farhangi.tahzib-howzeh.ir  مراجعه و یا با شماره 37841163 - 025 تماس بگیرند./919/د102/ن

ارسال نظرات