۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۱۸۶۴۶۰
در سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی؛

سردار جعفری و حداد عادل به خراسان شمالی سفر می کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی گفت: مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به این استان، با حضور سردار سرلشگر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران و غلامعلی حداد عادل، مشاور عالی مقام معظم رهبری برگزار می شود.
سردار جعفري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، عصر یکشنبه در نشست برنامه ریزی گرامیداشت نوزدهم مهر(سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی)، به تشریح ویژه برنامه های گرامیداشت این مناسبت پرداخت و افزود: می بایست در نوزدهم مهر ماه سال جاری، برنامه های گرامیداشت نخستین سالگرد سفر تاریخی رهبری به خراسان شمالی، در خور شأن مقام عظمای ولایت و مردم ولایت مدار این استان برگزار شود.
 
وی عنوان کرد: به این مناسبت در استان برنامه هایی نظیر گلباران مسیر فرودگاه نوزدهم مهر تا مصلی امام خمینی(ره) بجنورد و اجرای نمادین مراسم استقبال از مقام معظم رهبری در مسیر مذکور تدارک دیده شده است.
 
حجت الاسلام سالاری افزود: برنامه های گرامیداشت سالروز سفر رهبری از ساعت 9:30 از مقابل فرودگاه بجنورد آغاز می شود و در این محل همخوانی روحانیان و طلاب و اجرای گروه های سرود انجام خواهد شد.
 
این مسؤول عنوان کرد: سرودهایی که در این محل اجرا خواهد شد؛ پیش از این به مناسبت سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی ساخته و تنظیم شده اند.
 
به گفته وی از ساعت 10 صبح نیز استقبال نمادین تا محل مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برگزار خواهد شد و در این محل برنامه های ویژه ای اجرا می شود.
 
حجت الاسلام سالاری اضافه کرد: علاوه بر استقبال نمادین مردم در این مسیر، رژه موتوری نیز به مناسبت نخستین سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی در مسیر فرودگاه نوزدهم مهر تا مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برگزار خواهد شد.
 
وی عنوان کرد: بر اساس برنامه مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به این استان، با حضور سردار سرلشگر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران و غلامعلی حداد عادل، مشاور عالی مقام معظم رهبری برگزار می شود.
 
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی عنوان کرد: همچنین به این مناسبت در تمامی تکایا و مساجد سطح استان، مراسم شکرگذاری و اقامه نماز شکر برگزار می شود.
 
به گفته حجت الاسلام سالاری، به منظور گرامیداشت نخستین سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی، گروه های مردمی و خودجوش نیز تشکیل شده و این گروه ها انجام برنامه هایی نظیر پخش شربت و شیرینی را بر عهده گرفته اند.
 
گفتنی است، بر اساس اعلام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خراسان شمالی، قرار است در سالروز سفر رهبر انقلاب به این استان، چندین رأس دام نیز به نیت سلامتی رهبر معظم انقلاب، قربانی و گوشت آن در بین نیازمندان توزیع شود.
 
همچنین این نهاد اعلام کرده که به این مناسبت سبدهای کالایی نیز در بین مددجویان تحت پوشش، توزیع خواهد کرد.
 
رهبر معظم انقلاب اسلامی نوزدهم مهر ماه سال 91 به استان خراسان شمالی سفر کردند و در مدت حضور هشت روزه خود در این استان، علاوه بر دیدار و سخنرانی در جمع مردم بجنورد، به شهرستان های اسفراین و شیروان نیز سفر کرده و در جمع مردم ولایت مدار این دو شهرستان هم به ایراد سخن پرداختند.
 
ایشان همچنین در این مدت، دیدارهای جداگانه ای با روحانیان و طلاب، فرهنگیان و دانش آموزان، بسیجیان، نیروهای مسلح و خانواده های شاهد و ایثارگر خراسان شمالی داشتند./9314/پ202/ب
ارسال نظرات