۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۱۸۶۷۳۶
دبیر اجرایی همایش ملی مدیریت برند:

مدیریت برند ضرورتی در صنعت و اقتصاد کشور است

خبرگزاری رسا ـ دبیر اجرایی همایش ملی مدیریت برند با تأکید بر این که در شرایط کنونی مدیریت برند به یک ضرورت در صنعت و اقتصاد کشور و استان قم تبدیل شده است، گفت: با توجه به این‌که در سال حماسه اقتصادی هستیم یکی از اهداف این همایش ارتقای سطح فنی مدیران در زمینه مدیریت برند است.
برند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، روح الله بیطرفان، دبیر اجرایی همایش ملی مدیریت برند امروز در نشست خبری، گفت: همایش ملی مدیریت برند صبح و عصر فردا پنجشنبه و با حضور بیش از 500 تن از مدیران اقتصادی و صاحب نظران در قم برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: همایش ملی مدیریت برند به همت شرکت آریا پردیس قم در سالن همایش های بین المللی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

 

دبیر اجرایی همایش ملی مدیریت برند با بیان این‌که همایش ملی مدیریت برند از چهار سایت به صورت زنده پخش می‌شود، ابراز کرد: 17 هزار کاربر در داخل و خارج از کشور این همایش را دنبال خواهند کرد.

 

بیطرفان برند سازی با رویکرد ابزارهای نوین، برند سازی ویژه مجموعه‌های چند منظوره، تأثیر تبلیغات و شخصیت برند بر تصمیم خرید، ارتقای سطح وفاداری به برند به منظور تکرار خرید مشتریان، واکاوی چالش‌های مدیریت برند در ایران و تجلیل از مدیران شرکت‌های پیشرو در عرصه برند سازی را از محورهای اصلی این همایش برشمرد.

 

وی با اشاره به این‌که در همایش ملی مدیریت برند از اساتید دانشگاه‌ها و مدیران اجرایی صاحب نظر در موضوع برند استفاده می‌شود، گفت: مسؤولان شرکت های بزرگ تجاری و تولیدی کشور نیز در این همایش حضور دارند و به تبادل نظر در موضوع مدیریت برند خواهند پرداخت.

 

دبیر اجرایی همایش ملی مدیریت برند در ادامه با تأکید بر این که در شرایط کنونی مدیریت برند به یک ضرورت در صنعت و اقتصاد کشور و استان قم تبدیل شده است، اظهار کرد: با توجه به این‌که در سال حماسه اقتصادی هستیم یکی از اهداف این همایش ارتقای سطح فنی مدیران در زمینه مدیریت برند است.

 

بیطرفان بیان کرد: دکتر کامران صحت، دکتر محمود محمدیان، مهندس نیما کیمیایی و دکتر امیر اخلاصی از جمله صاحب نظرانی هستند که در عرصه مدیریت بازرگانی و بازاریابی در سطح کشور صاحب ایده و نظر هستند و در این همایش به ایراد سخن می پردازند.

 

وی توسعه و ترویج بومی سازی مفاهیم برند را از اهداف برگزاری این همایش ذکر کرد و گفت: متأسفانه برندهای ما کمتر جهانی هستند و امیدواریم این همایش به ارتقای مدیریت برند در کشور کمک کند.

 

دبیر اجرایی همایش ملی مدیریت برند با بیان این‌که نتیجه برند سازی یک مدیر منتج به ترغیب مشتری می‌شود، اظهار کرد: برند زمینه را برای خرید مجدد مشتری آماده می‌کند./927/پ202/ب

ارسال نظرات