۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۱۸۷۴۵۸
امام جمعه ایلام:

حذف شعار مرگ بر آمریکا عقب‌نشینی در برابر خواسته‌های استکبار است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، گفت: حذف شعار مرگ بر آمریکا در آستانه مذاکرات ژنو عقب‌نشینی در برابر خواسته‌های آمریکاست.
لطفي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین لطفی در جمع مردم این این شهر با بیان اینکه حذف شعار مرگ بر امریکا جز اصول و ارزش های حذف نشدنی این نظام محسوب می شود افزود: این شعار رمز مقاومت پایداری ملت ایران در برابر استکبار جهانی است.


وی در ادامه با اشاره به مذاکرات ایران با گروه 1+5 اظهار کرد : نشست هسته‌ای مقامات ایران و نمایندگان کشورهای1+5 در ژنو یک پیروزی دیپلماتیک برای ایران به شمار می‌رود.


حجت الاسلام والمسلمین لطفی، مذاکرات ژنو را آغاز بازی سخت دیپلماتیک ایران و غرب دانست و تصریح کرد: تیم مذاکره کننده باید متوجه باشد که نمایندگان آمریکا به زودی با گروهی از مقامات اسرائیلی دیدار می‌کنند.


وی، با بیان اینکه عده ای سعی دارند منشا‌ء مشکلات اقتصادی و نوسانات بازار طلا و ارز را با تحریم‌های خارجی مرتبط کنند، افزود: این یک کار اشتباه است و مسئولان باید آگاه باشند که این برگ برنده‌ای برای دشمنان است که همواره در بزرگ‌نمایی مشکلات اقتصادی ایران تحریم‌ها را عامل اصلی قلمداد می کنند.


وی، در پایان با اشاره به اینکه حل مشکلات اقتصادی تنها با تدبیر، برنامه ریزی و فرهنگ جهادی میسر خواهد شد از مسئولان خواست، خاطر نشان کرد: در اظهارنظرهای اقتصادی کمتر از واژه تحریم استفاده کنند./916/د102/ع

ارسال نظرات