۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۱۸۷۷۶۷
در مراسم رونمایی از نرم افزار درایه الثقلین مطرح شد؛

تاکید آیت‌الله صافی گلپایگانی بر لزوم بهره گیری از ابزارهای نوین برای معرفی اهل بیت

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی با بیان این‌که تولید نرم‌افزار درایةالثقلین کار بزرگی است که انجام شده، بر لزوم بهره گیری از ابزارهای نوین برای معرفی اهل بیت(ع) تاکید کرد.
مراسم رونمايي از نرم افزار و سايت دراية الثقلين توسط آيت الله صافي گلپايگاني مراسم رونمايي از نرم افزار و سايت دراية الثقلين توسط آيت الله صافي گلپايگاني مراسم رونمايي از نرم افزار و سايت دراية الثقلين توسط آيت الله صافي گلپايگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی، از مراجع تقلید پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از نرم‌افزار و سایت درایةالثقلین که در مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) قم برگزار شد، گفت: بنده نمی توانم حق مطالبی را که در این نرم‌افزار ذکر شده و توجهاتی که این عزیزان برای خدمت بزرگی که به اهل بیت(ع) انجام داده‌اند ادا کنم.
وی افزود: خداوند متعال بر توفیقات شما بیفزاید و توجهات حضرت ولیعصر(عج) بر شما متوالی و همیشه موفق باشید و بتوانید ان‌شاءالله کارهای بزرگی از این قبیل انجام دهید.
این مرجع تقلید با بیان این‌که تولید نرم‌افزار درایةالثقلین کار بزرگی است که انجام شده، اظهار داشت: برای معرفی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) باید از این قبیل کارها انجام شود.
حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی خاطرنشان کرد: بنده گاهی که تحقیق می‌کنم، احادیث ثقلین دارای کلمات بسیاری از علما است و مشمول روایات متعددی در منشأهای مختلف و دارای مراتب خاصی است.
وی با تشکر از همه افرادی که این خدمت بزرگ را انجام داده‌ و نرم‌افزار درایةالثقلین را تولید کرده‌اند، بیان داشت: امیدوارم خداوند بر توفیقات این افراد بیفزاید.
این مرجع تقلید در پایان تصریح کرد: آرزوی توفیق روز افزون و روز به روز برای عظمت اسلام، روحانیت و عظمت شیعه به واسطه همین خدماتی که انجام می‌شود داریم و ان‌شاءالله زحمات بزرگی که این‌گونه افراد انجام می‌دهند روز به روز اسلام را سربلندتر گرداند./907/پ202/ج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سید صادق هاشمی
Iran, Islamic Republic of
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
سلام این نرم افزار را از کجا میشه تهیه کرد؟
0
0