۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۱۸۹۸۵۸
رییس دفتر تبلیغات خوزستان خبر داد؛

برگزاری دوره مرزبانی عقیدتی و دینی تشیع ویژه معلمان خوزستان

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان از برگزاری دوره جدید مرزبانی از مبانی عقیدتی و دینی ویژه معلمان خوزستانی خبر داد.
حجت الاسلام دبيري فرد ، رييس دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم در خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمد دبیری فرد، رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، عصر امروز در نشست کمیته همکاری های آموزش و پرورش با حوزه علمیه خوزستان از برگزاری دوره جدید مرزبانی از مبانی عقیدتی و دینی تشیع خبر داد.

حجت الاسلام دبیری فرد به مباحث در نظر گرفته شده جهت ارائه در این دوره اشاره کرد و گفت: در این دوره مسائلی از جمله نقد فرقه ضاله وهابیت و پاسخ به شبهات اعتقادی پیرامون آن و مسائل باستان گرایی مطرح خواهد شد.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان در ادامه گفت: مسأله ولایت، ولایت فقیه و پاسخ به شبهات اعتقادی پیرامون آن و تاریخچه پیدایش تشیع از دیگر مسائلی است که در این دوره مطرح خواهد شد.

حجت الاسلام دبیری فرد با اشاره به حضور اساتید کشوری و استانی در این دوره خاطر نشان کرد: این دوره از 21 و 22 آذر ماه در اهواز و دیگر شهرستان های استان خوزستان آغاز می شود.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان در ادامه گفت: دوره مرزبانی عقیدتی و دینی تشیع به مدت سه ماه ادامه خواهد داشت و پیش بینی می شود تا اسفند ماه به پایان برسد.

حجت الاسلام دبیری فرد به افزایش سطح کیفی این دوره نسبت به دوره های گذشته اشاره و تصریح کرد: کتاب و جزوه هایی جهت استفاده شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این که کلاس های این دوره در روزهای آخر هفته برگزار می شود، بیان داشت: در این دروه مربیان پرورشی و معلمانی که به تدریس دروس تربیتی در مدارس می پردازند شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام دبیری فرد معلمان را تأثیر گذار ترین قشر جامعه برشمرد و گفت: اگر معلمان پاسخ شبهات دینی را بدانند می توانند دانش آموزان را نیز از این طریق تأمین کنند.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان در پایان گفت: اگر معلمان و مربیان به خوبی آموزش ببینند می توانند از فرصت تعلیم خود به بهترین نحو استفاده کنند./9464/پ202/غ

ارسال نظرات