۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۱۹۰۵۹۶

امر به معروف و نهی از منکر سبب استحکام ارزش ها در جامعه می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل کمیته امداد لرستان با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر مسأله ای ضروری در جامعه اسلامی است، گفت: امر به معروف و نهی از منکر سبب استحکام ارزش ها در جامعه می شود.
همايش امر به معروف و نهي از منکر سپاه محمد رسوا الله(ص) تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، ولی الله منتظری، مدیر کل کمیته امداد لرستان، صبح امروز، در همایش خانواده با محوریت شورای چهارگانه امربه معروف و نهی از منکر، نماز، عفاف و حجاب و صیانت، که در سالن اجتماعات کمیته امداد برگزار شد، بیان داشت: در سال جاری  884 جلد کتاب با محتوای امر به معروف و نهی از منکر  در میان کارکنان کمیته امداد توزیع شده است.

وی با بیان این که شورای چهارگانه ترویج اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر در سال جاری بیش از شش جلسه برگزار کرده است، گفت: در این جلسات بیش از 40 مصوبه در جلسات داشته ایم که عملیاتی شده اند.

منتظری در ادامه با بیان این که در سال جاری بیش از 14 کارگاه عفاف و حجاب از سوی این کمیته برگزار شده است، بیان داشت: در این راستا نیز شش همایش عفاف و حجاب با حضور 150 نفر از خانواده های کارکنان کمیته امداد برگزار شده است.

وی افزود: پنج هزار و 98 جلد کتاب با موضوع عفاف و حجاب بین خانواده های کارکنان کمیته امداد همراه با فلش کارت هایی در این راستا توزیع شده است.

منتظری بیان داشت: در بحث عفاف و حجاب و امر به معروف نباید افراط و تفریط کنیم، باید نخست مردم جامعه را آگاه کنیم؛ تدبیر و امید و پرهیز از افراط در تفریط سبب موفقیت انسان است.

وی با بیان این که نظام ما نظام جمهوری اسلامی است، گفت: این نظام مورد پسند نظام های غربی نیست، دشمنان اسلام برای جامعه ما برنامه ریزی کرده اند و ما نباید این موضوع را فراموش کنیم.

مدیر کل کمیته امداد لرستان با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر سبب برپایی و استحکام ارزش ها در جامعه می شود، افزود:  ضرورت دارد در هر جامعه ای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر به پا داشته شود و افراد همت خود را به کار گیرند تا با اجرای آن جامعه ای سالم و محیطی آرام و اسلامی داشته باشیم.

در ادامه این همایش فرهاد طهماسبی، مدیر کل امور اجتماعی استانداری لرستان با بیان این که جامعه ما تحت محاصره فرهنگی قرار دارد، گفت: شبکه های ماهواره ای عامل تخریب فرهنگ ایران است که سبب گمراهی جوانان ما می شود.

طهماسبی افزود: کشورهای غربی فرهنگ و جوانان ما را نشانه  گرفته اند، ما باید در چارچوب احکام و اصول اسلامی جوانان خویش را از تأثیرات این شبیخون فرهنگی نجات دهیم./9451/پ203/غ

ارسال نظرات