۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۱۹۱۵۲۸
نظرسنجی نشان داد؛

بی‎اعتمادی اکثر جوانان آمریکا به اوباما

خبرگزاری رسا ـ نظرسنجی برگزار شده در دانشگاه هاروارد آمریکا نشان داد که اکثر جوانان این کشور از بیشتر تصمیمات مهم اتخاذ شده به وسیله رییس جمهور این کشور رضایت ندارند.
باراک اوباما
 
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرگزاری رویترز، نظرسنجی دانشگاه هاروارد آمریکا نشان داد که بیشتر جوانان این کشور از اکثر تصمیمات مهم اتخاذ شده از سوی باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا ناراضی هستند.
 
در این نظرسنجی که در دانشکده علوم سیاسی دانشگاه هاروارد آمریکا صورت گرفت جوانان 18 تا 29 ساله شرکت کرده و هدف از آن گردآوری اطلاعاتی در مورد دیدگاه های سیاسی رای دهندگان جوان آمریکایی عنوان شد.
 
بیش از 50 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که از شیوه برخورد اوباما با چالش های عمده و اساسی آمریکا در دوره دوم ریاست جمهوری وی ناراضی هستند.
 
مخالفان اوباما در این نظرسنجی نسبت به تصمیمات وی در حوزه اقتصاد، کسری بودجه فدرال، بودجه بهداشت و مسائل سوریه اعتراض داشتند.
 
35 درصد از جوانان آمریکایی شرکت کننده در نظرسنجی دانشگاه هاروارد نیز اعلام کردند که در صورت رقابت مجدد اوباما و میت رامنی، رقیب جمهوری خواه وی در انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 میلادی به نامزد حزب جمهوری خواه رای می دهند.
 
پیش از این نیز نظرسنجی صورت گرفته از سوی شبکه تلویزیونی CNN آمریکا نیز نشان داد که تعداد زیادی از مردم آمریکا نسبت به توانایی اوباما در حل مشکلات اساسی این کشور تردید دارند./990/ب904/د
ارسال نظرات