۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۱۹۲۸۳۷

انتقاد خطیب جمعه نجف اشرف از انتشار عکس صدام در بحرین

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه نجف اشرف با انتقاد شدید از انتشار عکس صدام در بحرین گفت: رژیم آل‎خلیفه باید از عاقبت صدام درس بگیرد و از ظلم و ستم دوری کند.
حجت الاسلام سيد صدرالدين قبانچي خطيب جمعه نجف


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی، خطیب جمعه نجف اشرف در خطبه های نماز جمعه این هفته که در حسینیه فاطمیه کبری برگزار شد، با حمایت از انتخابات آینده پارلمان عراق گفت: هر گونه فتوا مبنی بر تحریم انتخابات آینده پارلمان عراق را محکوم می‎کنیم.


وی افزود: تخلف از قوانین عراق و شرکت نکردن در انتخابات به معنای سنگ اندازی در پیشرفت و ساخت و ساز این کشور محسوب می‎شود.


خطیب جمعه نجف اشرف با دعوت همه اقشار مختلف عراق برای مشارکت در انتخابات آینده پارلمان این کشور بیان داشت: علمای اهل سنت باید از فتواهای تحریم انتخابات آینده پارلمان عراق پرهیز کنند زیرا این گونه فتواهای به صلاح کشور نیست.


وی به رویدادهای بحرین اشاره کرد و گفت: متاسفانه در خیابان‎های بحرین شاهد عکس‎های صدام حسین رییس جمهور سابق عراق هستیم. این گونه اقدامات رژیم آل‎خلیفه مبنی بر انتشار عکس‎های دیکتاتور عراق در بحرین غیر صحیح و دارای معانی بسیار است.


حجت الاسلام سید قبانچی به بررسی مفاهیم توزیع عکس‎های صدام در بحرین پرداخت و گفت: رژیم ظالم آل‎خلیفه با انتشار عکس‎های صدام می‎خواهد بگوید که حکومت بحرین دیکتاتوری است و با هرگونه مخالفت به شدت برخورد می‎کند.


وی خطاب به حکومت بحرین عنوان کرد: به عاقبت و نتیجه صدام نگاه کنید و ببیند که چطور با ذلت و خواری از دنیا رفت، بنابراین از هر گونه ظلم و ستم دست بردارید./994/پ202/ع

ارسال نظرات