۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۱۹۲۸۶۱
در سالروز تبعید رهبر انقلاب به ایرانشهر؛

چهارمین همایش خورشید ولایت در ایرانشهر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در ایرانشهر از برگزاری چهارمین همایش خورشید ولایت ویژه سالروز تبعید رهبر معظم انقلاب به ایرانشهر خبر داد.
حجت‌الاسلام والمسلمين حسين طاوسي رهبر معظم انقلاب

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طاوسی نماینده ولی فقیه در ایرانشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری همایش خورشید ولایت خبر داد و گفت: همایش خورشید ولایت پنج شنبه 28 آذر ماه با هدف گرامیداشت یاد و خاطره دوران تبعید رهبر معظم انقلاب در ایرانشهر برگزار شد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در سال 56 به ایرانشهر تبعید شدند که مدت زمان این تبعید 237 روز طول کشید.

نماینده ولی فقیه در ایرانشهر با بیان این‌که روز 28 آذر چهارمین همایش خورشید ولایت برگزار شد، ابراز کرد: یکی از اهداف این همایش آشنایی نسل جوان با آثار و برکات دوران تبعید رهبر معظم انقلاب و فداکاری‌های پدرانشان در حمایت از ایشان بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاوسی افزود: دوران تبعید رهبر معظم انقلاب به ایرانشهر خیر و برکت را برای مردم این منطقه به همراه داشت و این همایش تجدید خاطره‌ای برای مردم بود.

امام جمعه ایرانشهر با بیان این‌که در همایش خورشید ولایت، مسؤولان و اقشار مختلف شهرستان ایرانشهر حضور داشتند، افزود: در این همایش کلیپی از زندگی رهبر معظم انقلاب نیز پخش شد.

نماینده ولی فقیه در ایرانشهر خاطرنشان کرد: در هفته گذشته نیز ویژه برنامه‌هایی به مناسبت سالروز تبعید رهبر معظم انقلاب به ایرانشهر در مراکز آموزشی و نقاط مختلف شهرستان برگزار شد اما اصلی ترین برنامه این هفته همایش خورشید ولایت بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاوسی از تداوم برگزاری همایش خورشید ولایت در شهرستان ایرانشهر خبر داد و گفت: به دنبال برنامه ریزی برای هرچه بهتر و تخصصی برگزار کردن این همایش در سال‌های آینده هستیم./927/پ202/ج

ارسال نظرات