۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۱۹۳۵۷۲
مدیر حوزه علمیه استان تهران:

خیزش مردمی 9 دی دنباله انقلاب مردمی در 22 بهمن بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه استان تهران، طلاب و روحانیان را به‌عنوان سخنگوی اسلام و نظام اسلامی دانست و گفت: مرجعیت و روحانیت بود که در مقابل استکبار جهانی ایستاد و طلاب و روحانیان به‌عنوان شاگردان مرجعیت باید فجایع فتنه 88 را به سمع و نظر مردم برسانند و آنها را نسبت به افکار خرافی افرادی که فتنه را به‌وجود آوردند، تذکر دهند.
حجت‌الاسلام والمسلمين سيد باقر خسروشاهي، مدير حوزه علميه استان تهران

حجت‌الاسلام والمسلمین سید باقر خسروشاهی، مدیر حوزه علمیه استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، 9 دی را یک خیزش مردمی برعلیه یک اقلیت بسیار کم که می‌خواستند نظام اسلامی را دگرگون کنند، دانست و گفت: دوستان نادان و دشمنان دانا با هم دست به دست هم دادند تا خللی در این نام به‌وجود بیاورند و آن را نارسا توصیف کنند اما یک خیزش مردمی که شبیه و دنباله انقلاب مردمی در 22 بهمن سال 1357 بود، در ایران به‌ویژه تهران به‌وجود آمد که جلوی این خلافکاری‌ها را گرفت.

وی افزود: خیزش مردمی 9 دی افرادی که در عین این‌که خود را وابسته به داخل می‌دانستند، وابستگی شدیدی با خارج داشتند را مفتضح کرد و سرجای‌شان نشاند.

سران فتنه دیگر نباید دم از سیاست بزنند

حجت‌الاسلام والمسلمین خسروشاهی با اشاره به این‌که فتنه‌گران به طرفداری که اسراییل، آمریکا و غرب از آنها می‌کردند، پاسخ ندادند و وابستگی‌شان به آنها را رد نکردند، اظهار داشت: توبه گرگ مرگ است؛ اگر سران فتنه توبه کرده باشند، ما توبه‌شان را قبول می‌کنیم اما این‌که دوباره مصدر امور شوند، حزب تشکیل دهند، عقائد ضد ایرانی و ضداسلامی خود را در برخی از تریبون‌ها، کرسی‌ها و پشت میزهای ریاست به رخ مردم بکشند و خود را کاره‌ای بدانند، به صلاح مملکت‌مان نیست.

مدیر حوزه علمیه استان تهران با تأکید بر این‌که فتنه 88 اصلا سوء تفاهم نیست، گفت: سران فتنه باید جزای اعمال خودشان را پس دهند و کمترین چیزی که وجود دارد این است که در خانه‌هایشان بنشینند و دیگر از سیاست دم نزنند.

اگر دولت می‌خواهد خدمت کند، فرمایشات امام و رهبری به منصه ظهور برساند

وی با بیان این‌که دولت فعلی یک مقدار دید وسیع تری دارد و این درست نیست که خیال می‌کنند که با این کارها می‌توانند دل آنها را به دست بیاورند، ابراز داشت: به دوستان‌مان در دولت فعلی نصیحت می‌کنم که اگر می‌خواهند به مردم ایران و نظام خدمت کنند، فرمایشات مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) را به منصه ظهور برسانند، سرلوحه کار خود قرار دهند و به آنها عمل کنند که بهترین کار این است.

طلاب و روحانیان ابعاد فتنه 88 را برای مردم تبیین کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین خسروشاهی طلاب و روحانیان را به‌عنوان سخنگوی اسلام و نظام اسلامی دانست و با اشاره به این‌که این قشر فرهنگ نظام را منعکس می‌کنند، ابراز داشت: مرجعیت و روحانیت بود که در مقابل استکبار جهانی ایستاد و طلاب و روحانیان به‌عنوان شاگردان مرجعیت باید فجایع فتنه 88 را به سمع و نظر مردم برسانند و آنها را نسبت به افکار خرافی افرادی که فتنه را به‌وجود آوردند، تذکر دهند./956/ت302/ج

ارسال نظرات