۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۹۳۸۶۴
ضرغامی:

شبکه های ماهواره‌ای فارسی زبان اتاق عملیات روانی فتنه88 بودند/اتهام سران فتنه براندازی نظام است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان صدا و سیما با بیان این که حقوق بشر حربه زنگ زده ای است که هرگز ملت ایران و بلکه هیچ جای دنیا باور نمی کنند، گفت: برخوردهایی که آمریکایی ها با رسانه های مستقل کردند نشان می دهد آنها ذره ای به این اصول اعتقاد ندارند.
ضرغامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، عزت الله ضرغامی، رییس سازمان صدا و سیما امروز در کنگره سرداران و ده هزار شهید مازندران که در مصلای امام خمینی(ره) ساری برگزار شد، گفت: برگزاری این کنگره ها به دنیا نشان می دهد که راه شهیدان همچنان ادامه دارد و مقام، منزلت و بزرگی شهدا در نزد ملت ایران مقامی بیاد ماندنی است.

 

وی در ادامه سخنان خود به موضوع بازی برد برد اشاره کرد و گفت: آن بازی که برد برد است که برای خدا شروع و به پایان برسد و لذا در قرآن آمده است اگر در این راه کشتید برنده اید و اگر کشته شدید باز هم برنده شما هستید.

 

ضرغامی با اشاره به این که کسی که با خدا معامله و در راه او ایستادگی و مقاومت می کنند به هیچ عنوان ضرری در آن نیست، افزود: تلاش برای خدا اصلاً باختی نداشته و بازنده بودن نیز در فرهنگ قرآنی معنا ندارد.

 

وی ادامه داد: انسان زمانی که معامله می کند می بیند که طرف مقابل او وفای به عهد دارد یا نه و همیشه نگران است که ما به عهد خود وفا کنیم اما دشمن به عهد خود وفا نکند و وقتی می خواهیم در آن حداقل هایی که لازم است با دشمن خودمان مذاکره و گفت و گو کنیم این گفت و گو و مذاکره باید معلوم باشد که یک طرف ظالم و استکباری و از موضع یک دشمن همه جانبه و غداره است که در مسیر کشورمان نیز همین طور جلو می رود.

 

وی ادامه داد: اما وقتی که ممکن است بعضی ها تصور کنند نفس این حرف زدن گفت و گو و دوست شدن مثل یک همکار، همراه و رقیبی است که ما می خواهیم و برد برد به معنای این که ما می بریم و آنها هم می برند؛ اصلا چنین رابطه ای به تصور در نمی آید.

 

رییس سازمان صدا و سیما تأکید کرد: بعضی ها واقعاً به قصد لذت بردن به قصد این که اصلا خود این رابطه و رفیق شدن با آمریکا و استکبار لذت بخش است خیال می کنند باید این ارتباط را داشته باشند.

 

وی افزود: همه باید هوشیار باشند که رهبری همواره اشاره کردند و هدایت های عالی این مذاکره را بر عهده دارند و سیاست های کلی را روشن کردند و این برای ما برد برد است که در بین همه این تبلیغاتی که در حال انجام است نشان می دهد که ما اهل مذاکره و گفت و گو هستیم و از تریبون هایی که فراهم می شود نظرات خود را به دنیا منتقل می کنیم، اما به تعبیر رهبری وقتی مذاکره می کنید کسانی باید مذاکره کنند که با همه وجود کینه آمریکا را در دل داشته باشد که انشاء الله نیز همین طور است و بدانند که در مقابل چه قدرتی و استکباری دارند از سوی ملت ایران گفت و گو انجام می دهند.

 

ضرغامی خاطرنشان کرد: اگر بازی برد برد است ما نمی گوییم که یکی ما ببریم و یکی هم آمریکا، سابقه آمریکا سابقه ظلم و تعدی به ملت ایران است و حاضر نمی شود یکبار هم از این همه جنایت هایی که در تاریخ انجام داده عذرخواهی کند، ما برای دنیا این کار را انجام می دهیم.

 

وی با بیان این که بحث آنها هسته ای نیست آنها از همین فرهنگی که متعلق به شهدا است می ترسند، بیان داشت: استکبار جهانی هر از چند گاهی نیز حرفی می زنند و ضمیر خود را روشن می کنند و به توان موشکی، حقوق بشر و تأثیر گذاری جمهوری اسلامی بر تحولات و مردم منطقه می گویند.

 

ضرغامی با اشاره به این که مدعیان حمایت از حقوق بشر و دموکراسی از گروه تروریستی که 17 هزار نفر از مردم ایران اسلامی را به شهادت رسانده حمایت می کنند، گفت: منافقان در اتحادیه اروپا جایگاه و ملاقات دارند و اعضای پارلمان اروپا با این افراد ارتباط برقرار می کنند.

 

وی در ادامه سخنان خود به سفر هیأت پارلمانی اتحادیه اروپا به کشور اشاره کرد و گفت: هیأت پارلمانی از اتحادیه اروپا می آیند و دزدکی با دو نفر از متهمان فتنه ملاقات می کنند و می گویند بهترین ملاقات ما همین بود و بعد هم اهانت می کنند وقتی به دیدار یکی از مسؤولان بلند پایه کشور می روند و از جایشان بلند نمی شوند و تکبر می کنند و بعد می گویند برای ملاقات با آنها آمدیم.

 

رییس سازمان صدا و سیما ادامه داد: وقتی ما در یک کشور خارجی نمی توانیم در بیابان دو رکعت نماز هم بخوانیم و همه چیز حساب و کتاب دارد و هیأت خارجی نمی تواند هر کاری که خواست در یک کشور خارجی انجام بدهد، اما چطور است که یک هیأت خارجی که هیچ کس هم مسؤولیت آن را بر عهده نمی گیرد و به بزرگان ما اهانت می کنند و مجرمین فتنه را در یک سفارت خانه ای می خواهند و از آنها تعریف و تمجید می کنند و جایزه ساخاروف می دهند و این بزرگترین اهانت به کشور است.

 

آزادی زندانیان به گونه ای است که کشورهای خارجی می گویند اینها از خودشان هستند

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که کسی که با او برخورد شده و زندانی سیاسی و یا مجرم سیاسی است ما به این معنا مجرم سیاسی نداریم، ادامه داد: این همه آدم هستند حرف می زنند و حتی سایت دارند و بالاترین اهانت ها را به بزرگان کشور می کنند و کسی به آنها کاری ندارند و آنقدر آزاد هستند که برخی ها از کشورهای خارجی می گویند اینها از خودشان هستند.

 

وی افزود: تعداد محدودی که دستگیر شدند کسانی هستند که کار ضد امنیتی کردند اینها متهم به براندازی هستند و در خیابان ها آمدند جنگیدند و طراحی کردند و در اتاق های عملیات برای براندازی کار کردند و این مجرم امنیتی است و برای براندازی دستگیر شده است.

 

رییس سازمان صدا و سیما افزود: نظام اسلامی به خیلی از دلایل مسامحه می کند با رأس فتنه کاری نکرده و با دیگرانی که دنباله رو شدند و سران فتنه امکانات آنها فراهم است و در خانه خود هستند تا کشور را به هم نریزند؛ کجا این افراد محاکمه و مجازات شدند؟

 

برخورد با شبکه های جمهوری اسلامی با شعار دمکراسی و حقوق بشر غرب در تضاد است

وی تصریح کرد: مردم در نهم دی همه چیز را روشن کردند و مواضع خود را گفتند، اما رهبری معتقد هستند که یک جا اگر به شخصیتی اهانت شد، فرمودند اگر شما غیر از آن یکی دو نفری که در واقع رأس فتنه هستند به شخصیت دیگری که هم می تواند در فتنه مقصر باشد مردم شعاری دادند از ما خواستند این شعار پخش نشود واگر هم پخش کردیم خواستند عذرخواهی شود و این همان بلند نظری، کرامت و پاسداری از آزاد اندیشی است و کجا دنیا سراغ دارد که اینقدر به حقوق افراد توجه شود.

 

وی افزود: آزادی بیان در همه جای جهان به رسمیت شناخته شده است، اما برخورد آنها با شبکه های جمهوری اسلامی در دنیا علیرغم همه شعارهایی که می دهند با شعار دموکراسی و آزادی بیان تناقض دارد.

 

ضرغامی با بیان این که همه شبکه های جمهوری اسلامی را از همه ماهواره های جهانی خلاف قانون، مقررات و توافق نامه ها و قراردادهایی که بود حذف کردند، ادامه داد: شخص اوباما مصاحبه و دفاع کرده و آن را از افتخارات خود می داند و این به خاطر ابراز عقیده است.

 

 حقوق بشر غربی حربه ای زنگ زده است

وی با بیان این که حقوق بشر حربه زنگ زده ای است که هرگز ملت ایران و بلکه هیچ جای دنیا باور نمی کنند، گفت: برخوردهایی که آمریکایی ها با رسانه های مستقل کردند نشان می دهند ذره ای آنها به این اصول اعتقاد ندارند.

 

ضرغامی با اشاره به این که متأسفانه در دهه 60 و 70 اگر مدیران اجرایی کشور قدر نقطه ماهواره ای را می دانستند شاید امروز ما این مشکلات را نداشتیم، گفت: امروز ما در زمینه ماهواره اجاره نشین ماهواره های دیگر هستیم البته آنها حق ندارند این کار و انجام دهند و خیلی کشورهای دنیا اجازه نشین هستند

 

وی با اشاره به این که عملکرد شبکه های فارسی زبان در دوران فتنه را مستند برای سازمان ملل فرستادیم، گفت: رسانه های فارسی زبان در زمان فتنه اتاق جنگ علیه ملت ایران و هدایت های خیابانی اغتشاشات را بر عهده داشتند و همانند آشپزی آموزش بمب برای اغتشاشات در خیابان ها را می دادند./950/پ201/ج

ارسال نظرات