۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۱۹۳۸۹۳
آیت الله طبرسی:

گسترش و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با تأکید بر این که گسترش و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است، خاطرنشان کرد: در شرایطی که استکبار جهانی به دنبال خدشه دار کردن مبانی دینی ما و تهی کردن افکار جوانان کشورمان از ارزش های دینی و انقلابی است، باید از هر فرصتی در جهت گسترش فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت بهره گیریم.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کشور عصر پنج شنبه با آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار و گفت و کرد.

 

آیت الله طبرسی در این دیدار با اشاره به جایگاه و عظمت خانواده شهدا گفت: همه ما در مقابل عظمت و بزرگی خانواده شهدا و ایثارگران می مانیم و غیرت، گذشت و ایثار این عزیزان در دفاع مقدس تجلی یافت و درس بزرگی برای همه شد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امروز هر چه داریم به برکت خون های پاک شهدا و ایثار گری های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: رسالت امروز همگان ادامه دادن مسیری است که شهدا ترسیم کرده اند.

 

امام جمعه ساری با بیان این که رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس جلوه ای از ایستادگی، ایثار، از خودگذشتی و مقاومت را در برابر دشمنان انقلاب به نمایش گذاشتند، افزود: اگر جان فشانی های شهدا و ایثارگری های رزمندگان در جنگ تحمیلی نبود امروز شرایط به گونه ای دیگر رقم می خورد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که همه ما در برابر خانواده های معظم شهدا وظیفه داریم، گفت: انتظار داریم تا به گونه ای برنامه ریزی شود که حتی یک نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بیکار نباشند.

 

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که گسترش و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه ما است، خاطرنشان کرد: در شرایطی که استکبار جهانی به دنبال خدشه دار کردن مبانی دینی ما و تهی کردن افکار جوانان کشورمان از ارزش های دینی و انقلابی است، باید از هر فرصتی در جهت گسترش فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت بهره گیریم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران  همچنین از نوع برخورد با رییس جمهور منتخب گلایه کرد و گفت: تضعیف رییس جمهور به مصلحت کشور نیست و نباید با دولت این گونه برخورد کرد.

 

حجت الاسلام سیدحبیب الله حسنی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کشور  نیز در این دیدار گزارشی در مورد وضعیت خانواده شهدا و ایثارگران و رسیدگی به امور آنان ارائه کرد و گفت: بنیاد شهید متعلق به همه است و امیدواریم قدردانی از خانواده شهدا و ایثارگران به یک فرهنگ عمومی و همگانی تبدیل شود و همه باید قدر شهدا و خانواده های معظم آنان را بدانیم./950/پ202/ب

ارسال نظرات