۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۱۹۷۳۵۵

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن ماه در خراسان جنوبی اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در بیانیه ای ضمن دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه مسیرهای این راهپیمایی را در 50 نقطه استان اعلام کرد.
راهپيمايي 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام مرتضی ابراهیم زاده، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، با بیان این که 22 بمهمن ماه نماد پیروزی جبهه حق علیه باطل  و نماد تحقق یافتن حکومت مستضعفان به عنوان وارثان زمین است، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ضمن قدردانی از حضور گسترده و باشکوه مردم خراسان جنوبی در مراسم های ویژه دهه فجر از مردم شهید پرور استان دعوت می کند با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 22بهمن ماه ضمن تجدید میثاق با آرمان های انقلاب، امام خمینی و شهدا آمادگی همه جانبه خود را برای حمایت از مقام معظم رهبری به دشمنان اعلام کرده و به آنها یادآوری کنند که ملت ایران برای حمایت از ارزش های اسلام و انقلاب همواره در صحنه هستند و پاسخ هر زورگویی را با مشت های گره کرده خواهند داد.

وی ضمن دعوت گسترده از کارکنان دولت و صاحبان اصناف و حرف مختلف برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ماه ادامه داد: با توجه به آغاز راهپیمایی از ساعت 9 صبح در شهرهای استان روحانیان ، دانشجویان، طلاب و فرهنگیان در بیانیه ای آمادگی همه جانبه خود را برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ماه اعلام کردند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از حضور گسترده علما و برادران اهل سنت در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه خبر داد.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به این که مردم خراسان جنوبی با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ماه بار دیگر حماسه سیاسی را در ایران محقق خواهند کرد، مسیر راهپیمایی در شهرهای استان را به شرح زیر اعلام کرد.

بیرجند: میدان امام خمینی (ره)، خیابان حکیم نزاری، میدان شهدا ، میدان ابوذر ، خیابان ارتش ، خیابان پاسداران،میدان قدس

خوسف: ربروی بخشداری – خیابان مطهری به سمت مسجد جامع

نهبندان: میدان عاشوراخانه – خیابان قائم – خیابان شهداء – به سمت خیابان سید الشهداء

بشرویه: میدان امام(ره) خیابان امام خمینی شمالی – میدان شهداء وبالعکس به سمت مسجد جامع

درمیان: میدان امام رضا (ع) – بلوار امام رضا (ع) – میدان ابوذر – بلوار وحدت – بلوار خلیچ فارس به سمت میدان شهید حمزه ای

سربیشه: میدان امام (ره) - میدان 17 شهریور- میدان بسیج – خیابان ایثارگران – میدان صاحب الزمان ، خیابان مصطفی خمینی – میدان 17 شهریور – خیابان مطهری – میدان امام (ره) به سمت مهدیه

سرایان: میدان بسیج – بلوار ولی عصر (عج) – میدان قدس - خیابان امام (ره) به سمت مصلی

زیرکوه: سه راهی جهاد به سمت میدان آیت الله فقیه

قاین: مسجد جامع – خیابان امام (ره) – میدان شیرازی – خیابان شهید رجایی – میدان طالقانی به سمت مصلی

طبس: باغ گلشن – بلوار امام خمینی (ره) به سمت میدان امام خمینی (ره

فردوس: میدان انقلاب – خیابان امام خمینی (ره) – میدان 15 خرداد – خیابان مدرس – مصلی

لازم به ذکر است سخنران پایانی مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حجت الاسلام محمد باقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی است./968/ت303/ب 

ارسال نظرات