۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۹۷۷۷۱
معاون سیاسی استانداری لرستان:

مذاکرات هسته ای با صداقت و اقتدار پیش می رود

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: مذاکرات هسته ای و تیم مذاکره کننده و توافقات به عمل آمده با گروه 5 + 1 براساس تدبیر، عظمت و اقتدار نظام اسلامی است.
مذاکرات هسته اي 1+5 با ايران

سیدسعید شاهرخی، معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که دولت تدبیر و امید در آغاز کار خود برای اداره امور کشور اعم از امور داخلی و خارجی به ویژه در مذاکرات هسته ای با صداقت و اقتدار عمل کرد، بیان داشت: این دولت همواره عزت و عظمت نظام اسلامی را مدنظر داشته است.

وی با بیان این که توقعات به عمل آمده با گروه1+5 براساس اقتدار نظام است، تصریح کرد: این اقدامات مورد تأیید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان با اشاره به سخنان رییس جمهور کشور مبنی بر این که در ایران اسلامی یک پرچم و یک پرچمدار وجود دارد و آن هم رهبری انقلاب است، بیان داشت: همه بایستی زیر این پرچم به دنبال حفظ اتحاد و آرامش در کشور باشند.

شاهرخی با قدردانی از حضور حماسی مردم لرستان در راهپیمایی22 بهمن، خاطرنشان کرد: حضور حماسی مردم لرستان در این راهپیمایی باشکوه در اقصی نقاط این استان سرافراز نشاندهنده وجود امید و نشاط در جامعه، پایبندی و تعهد مردم به انقلاب، رهبری و تأیید عملکرد دولت تدبیر و امید است.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان بیان داشت: این حضور حماسی و معنادار مردم لرستان در مراسم باشکوه یوم الله 22 بهمن نشاندهنده تعهد به آرمانهای انقلاب، رهبری و برنامههای دولت است./9451/ت303/س

ارسال نظرات