۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۱۹۸۶۳۴

یک شهروند بحرینی دیگر بر اثر شکنجه شهید شد

خبرگزاری رسا ـ جمعیت الوفاق ملی اسلامی بحرین از شهادت یک شهروند بحرینی دیگر بر اثر شکنجه شدن در زندان‌های رژیم بحرین خبر داد.
شهيذ جعفر محمد الدرازي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت الوفاق ملی اسلامی بحرین از شهادت جعفر محمد الدرازی به‎دست رژیم‎ آل‎خلیفه  و براثر شکنجه و بی توجهی مسؤولان زندان به درمان و مراقبت‎های پزشکی و بهداشتی از او، خبرداد.


جمعیت الوفاق ملی اسلامی بحرین شهادت این شهید مظلوم را که به دیگر شهدای بحرین پیوست، تسلیت گفت.


بحرین از فوریه سال 2011 میلادی شاهد اعتراضات مسالمت آمیز مردمی برای دستیابی به آزادی، عدالت و نظامی منتخب است که با سرکوب رژیم مواجه شده است.


رژیم بحرین در این مدت شماری را شهید یا زخمی کرده و یا بازداشت و شکنجه کرده است که تعدادی از مخالفان زیر شکنجه به شهادت رسیده‎اند.


رژیم آل‎خلیفه برای تلاش جهت خاموش کردن شعله انقلاب ملت بحرین، رهبران مخالف و معترضان را با پرونده سازی به زندان طولانی مدت محکوم کرده است.


شهید جعفر محمد الدرازی از اهالی منطقه الدیه در غرب شهر منامه است و نواری ویدیویی که فعالان حقوق بشری منتشر کرده‎اند، پدر این شهید را نشان می‎دهد که در عزای فرزند خویش با سوز دل گریه می‎کند.


این شهید چندین بار در زندان مورد شکنجه قرار گرفته است و براثر سهل انگاری مسؤولان زندان در درمان او بعد از این شکنجه‎ها جان خود را از دست داد./994/ب102/د

ارسال نظرات