۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۱۹۹۴۸۶
با حضور سازمان‌های اسلامی؛

همایش بین‌المللی «مبارزه با تروریسم» در بغداد برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین همایش بین‌المللی «مبارزه با تروریسم» 21 اسفندماه سال جاری با حضور سازمان‌های عربی و اسلامی در عراق برگزار می‌شود.
داعش

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نخستین همایش بین المللی 2 روزه «مبارزه با تروریسم»، 21 اسفند سال جاری در بغداد پایتخت عراق آغاز می شود و گروه‌ها و سازمان‌های زیادی از بخش‌های مختلف جهان در آن حضور خواهند یافت.

 

این همایش با هدف اتخاذ موضع بین‌المللی واحدی به‌منظور رویارویی با همه اشکال تروریسم برگزار می‌شود و بیانگر حمایتی قدرتمندانه از تلاش‌های دولت عراق در راستای مبارزه با گروه‌های مسلح تروریستی که منشأ بحران برای عراقی‌ها با هر گرایش دینی، قومی، مذهبی و سیاسی هستند، خواهد بود.

 

نمایندگان کشورهای عربی و اسلامی، اعضای شورای امنیت، سازمان‌های بین‌المللی همچون سازمان ملل متحد، اتحادیه عرب و همچنین سازمان کار اسلامی در همایش بغداد حضور می‌یابند.

 

ابراهیم الرکابی از نمایندگان «ائتلاف ملی» عراق در پارلمان این کشور اظهار کرد: برگزاری چنین همایشی در این مرحله از تاریخ عراق، به مقابله با تروریسم با ابزارها و فن‌آوری‌های جدید کمک می‌کند.

 

وی افزود: این همایش به تقارب دیدگاه‌های بین کشورها در مسیر مبارزه با تروریسم منجر شده و سبب می‌شود که قدرتی بین‌المللی و فعال با هدف از بین‌ بردن تروریسم شکل بگیرد./980/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات