۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۲۰۱۲۸۶
در مهدیه امام خمینی تهران؛

نشست تخصصی «منجی در دنیای معاصر و نشانه های ظهور» برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نشست تخصصی «منجی در دنیای معاصر و نشانه‌های ظهور» پنج شنبه و جمعه این هفته در مهدیه امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.
نشانه‌هاي ظهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، به همت موسسه آینده روشن، محفل انس مهدوی و نشست تخصصی با موضوع «منجی در دنیای معاصر و نشانه های ظهور» پنج شنبه و جمعه این هفته در مهدیه امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

 

بر اساس این گزارش، هدف از برگزاری این نشست‌، ایجاد ارتباط بیشتر و موثرتر با فضلا و اساتید حوزه علمیه قم و تبیین رخدادها و وقایع آخرالزمان و آشنایی بیشتر فعالان مرتبط با انقلاب اسلامی با نشانه‌های زمان ظهور حضرت حجت(ع) عنوان شده است و حجت الاسلام آیتی، استاد و پژوهشگر مهدویت حوزه علمیه قم، سخنران این نشست خواهد بود.

 

نشست تخصصی «منجی در دنیای معاصر و نشانه های ظهور» در روزهای پنج شنبه 21 فروردین همراه با نماز مغرب و دعای کمیل و روز جمعه 22 فروردین ساعت 7:30 صبح به همراه دعای ندبه برگزار خواهد شد.

 

پرسش و پاسخ و گفت‌و‌گوی مهدوی از دیگر بخش‌های این محفل است و ورود برای عموم افراد آزاد است.

 

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این جلسات به نشانی: تهران، خیابان سمیه، بین خیابان مفتح و فرصت، روبروی هتل آزادی، پلاک 151 موسسه آینده روشن مراجعه کنند. /918/پ203/س

 

 

ارسال نظرات