۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۲۰۱۴۱۲

بابا مامان! از من نترسید

خبرگزاری رسا ـ «بابا مامان! از من نترسید»، عنوان کتابی در زمینه اهمیت، چرایی و نیز برکات فرزندآوری است که اخیرا روانه بازار کتاب شده است.
بابا مامان از من نترسيد

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، «بابا مامان! از من نترسید»، عنوان کتابی در زمینه اهمیت، چرایی و نیز برکات فرزندآوری است که به قلم حجت الاسلام احمدیاسر وافی یزدی، روانه بازار کتاب و با استقبال زوج های جوان رو به رو شده است.

 

در مقدمه این کتاب آمده است: «دین مقدس اسلام نسبت به افزایش نسل مسلمانان عنایت ویژه ای دارد و چون به طور طبیعی، پدران و مادران نگران هزینه های فرزندان زیاد هستند در آیات قرآن و روایات معصومین علیهم السلام نسبت به اعتماد و توکل به خالق متعال و باور داشتن رزاقیت او تأکید فراوان شده است.»

 

نویسنده در ادامه با اشاره به هشدارهای کارشناسان نسبت به نرخ بی سابقه افت باروری و کاهش جمعیت ایران در جهان، تحکیم باورهای دینی مردم را مهمترین راهکار جبران این بحران ذکر کرده و تأکید می کند: «این کتاب بر آن است که ثابت کند با ایمان و توکل بر خداوند علیم، قدیر و رزاق و تغییر سبک زندگی از غربی به اسلامی، دوری از اسراف، رعایت اعتدال و قناعت در زندگی، می توان جمعیت زیاد را نیز به بهترین شکل و بدون هیچگونه تبعات منفی، مدیریت کرد».

 

این گزارش حاکیست؛ کتاب « بابا مامان! از من نترسید»، با شمارگان دو هزار جلد در قطع پالتویی و 71 صفحه از سوی انتشارات دانش و ادب قم به چاپ رسیده است.

 

علاقمندان جهت تهیه این اثر می توانند با شماره تلفن 09122538311 و یا سامانه پیامک 3000716000 تماس حاصل کنند.

 

یادآور می شود هفدهمین دوره طرح ملی ازدواج دانشجویی (همسفر تا بهشت) به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها که از بهمن ماه سال92 آغاز شده، تا پایان اردیبهشت ماه93 به میزبانی مشهدالرضا علیه السلام ادامه خواهد داشت./930/ن602/ق

ارسال نظرات