۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۲۰۱۴۲۲
مسىؤول رسانه‎ای انجمن حقوق بشر بحرین:

بحرین پایتخت شکنجه است

خبرگزاری رسا ـ مسىؤول رسانه‎ای انجمن حقوق بشر بحرین با انتقاد شدید از اقدام‎های نظام آل‎خلیفه گفت: بحرین با حمایت قضایی از شکنجه‎گران به پایتخت شکنجه تبدیل شده است.
باقر درويش مسىؤول رسانه‎اي انجمن حقوق بشر بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، باقر درویش مسىؤول رسانه‎ای انجمن حقوق بشر بحرین در نشست خبری در حاشیه کنفرانس بین المللی گسترش دموکراتیک در تونس به انتقاد از وضعیت اسفبار این کشور پرداخت و گفت: بحرین در وضعیت سیاسی و حقوقی بسیار بدی قرار دارد. پافشاری و اصرار برای برگزاری گفت‎وگوهای ملی بین معارضان و نظام حاکم این کشور برای خروج بحرین از بحران است.


درویش افزود: بحرین در وضعیت بحرانی و پیچیده‎ای قرار دارد و عدم تمایل نظام حاکم برای اصلاح بر مشکلات این کشور افزوده است. عدم پایبندی نظام حاکم به وعده‎ و قول‎های خود برای اصلاح سبب از بین رفتن عدالت، کرامت و مساوات شده است.


وی با اشاره به جنایت‎های نظام آل‎خلیفه تصریح کرد: نظام حاکم بحرین با محدود کردن آزادی، صدور احکام قضایی ناعادلانه و زیر فشار قرار دادن مردم در پی انتقام از ملت انقلابی این کشور است.


مسىؤول رسانه‎ای انجمن حقوق بشر بحرین ادامه داد: بحرین با حمایت‎های قضایی از شکنجه‎گران به پایتخت شکنجه تبدیل شده است.


وی آمار زندانیان بحرینی را 3 هزار نفر دانست و اظهار داشت: از 3 هزار زندانی بحرینی 500 تن را کودک تشکیل داده است. طبق گزارش‎های کمیته‎های حقیقت یاب سازمان حقوق بشر، نظام آل‎خلیفه فقط در سه ماه از سال 2011 میلادی بیش از 580 نوع از اقدام‎های جنایت‎کارنه انجام داده است.
/994/ب904/د

ارسال نظرات