۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۲۰۲۳۸۱
حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی:

جامعه الزهرا می تواند جبهه عظیمی در مقابل کفر و مادی گری ایجاد کند

خبرگزاری رسا ـ ‌ رییس هیأت امنای جامعه الزهرا گفت: برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان مراکزی همچون جامعه الزهرا که کار تربیت و تعلیم زنان را عهده دارد نقش مهمی را ایفا کرده و می‌تواند جبهه عظیمی در مقابل کفر و مادی گری ایجاد کند.
مراسم توديع و معارفه مدير جامعة الزهرا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی رییس هیأت امنای جامعه الزهرا در مراسم تودیع و معارفه مدیر جامعه الزهرا که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد، با تبریک به ماسبت میلاد حضرت زهرا(س)، گفت: یکی از علل بقای اسلام تأکید آن بر علم و دانش است.

وی با اشاره به اهمیت مسأله علم و دانش در اسلام، ابراز کرد: گر امروز در صدد ارسال تمدن اسلامی باشیم یکی از ارکان اساسی احیای تمدن اسلامی مسأله علم و تربیت است.

رییس هیأت امنای جامعه الزهرا با بیان این‌که در اسلام اهتمام ویژه‌ای به تعلیم و تربیت زنان شده است، اظهار کرد: اسلام جایگاه عظمیی برای زن قائل است و سعادت جامعه در گرو تربیت و علم و دانش زنان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی با اشاره به این سخن امام خمینی(ره) که از دامن زن مرد به معراج می‌رود، گفت: امروز برای مقابله با تهاجم فرهنگی کفر و جریان الحادی فمنیسم که بنیاد خانواده‌ها را به هم می‌ریزد نیازمند یک بسیج عمومی هستیم.

رییس هیأت امنای جامعه الزهرا ادامه داد: برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان مراکزی همچون جامعه الزهرا که کار تربیت و تعلیم زنان را عهده دارد نقش مهمی را ایفا کرده و می‌تواند جبهه عظیمی در مقابل کفر و مادی گری ایجاد کند.

وی با بیان این‌که زنان جامعه اسلامی و تربیت یافتگان جامعه الزهرا می‌توانند الگوی مناسبی برای دیگر جوامع اسلامی باشند، افزود: امروز تربیت یافتگان این مجموعه به تربیت نفوس و ایتام آل محمد(ص) می‌پردازند و امیدواریم خداوند به این حرکت بزرگ عنایت داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی در ادامه از زحمات حجت‌الاسلام طباطبایی مدیر سابق جامعه الزهرا تشکر کرد و گفت: حجت‌الاسلام طباطبایی سهم عظیمی در این بنای رفیع دارند و حقیقتا نام جامعه الزهرا با نام وی همراه و عجین شده است و حوزه علمیه از چنین فرزند رشیدی تقدیر می‌کند.

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه همچنین حجت‌الاسلام هاشمیان را فردی کوشا و مورد قبول دانست و ابراز کرد: امروز فردی به مدیریت جامعه الزهرا انتخاب شده که سابقه بیست سال آموزش دارد./927/پ202/ج

ارسال نظرات