۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۸
کد خبر: ۲۰۳۸۳۳
ضرغامی در مراسم افتتاحیه استودیو مسجد جمکران:

گفتمان انقلاب نیازی به تبیین ندارد/ به وحدت رویه و هماهنگی در امور نیازمندیم

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان صدا و سیما گفت: باید با همه وجود تلاش کنیم که حال و هوای ویژه مسجد مقدس جمکران را به سایر مردم کشور منتقل کنیم، تا همه بتوانند از فضای معنوی این مکان مقدس بهره کافی و وافی را ببرند.
عزت‌الله ضرغامي، رييس رسانه ملي عزت الله ضرغامي، رييس سازمان صدا و سيما ضرغامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عزت‌الله ضرغامی، رییس رسانه ملی سه شنبه شب در مراسم افتتاح استودیو و اتاق فرمان پخش زنده صوتی و تصویری مسجد مقدس جمکران با بیان این‌که گفتمان انقلاب، روشن است و نیازی به تبیین ندارد، گفت: چیزی که ما به آن نیاز داریم وحدت رویه، انسجام و هماهنگی در امور است.
وی با اشاره به اهمیت کار گروهی، افزود: کار گروهی دارای برکت بسیاری است و نیاز است این مسأله امروز، در مدیریت‌ها مورد توجه قرار بگیرد چون کار جمعی نتایج بسیار گسترده‌ای دارد که کار فردی از آن برخوردار نیست.
رییس رسانه ملی اظهار داشت: خوشبختانه امروز شاهد افتتاح اتاق فرمان و استودیو مسجد مقدس جمکران هستیم تا شاهد ارائه برنامه‌های با کیفیت‌تری از این مکان مقدس به دیگر نقاط کشور باشیم.
ضرغامی با بیان این‌که انعکاس شور و شعور و فضای معنوی به صورت وسیع در کشور امام زمان(عج) یکی از وظایف رسانه ملی در کشور جموری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: این یکی از مزیت‌های نسبی صدا و سیما است.
وی تصریح کرد: برخی افراد از ما ایراد می‌گیرند که پخش برنامه‌های گسترده دینی زیاد در سال‌های اخیر از صدا و سیما باعث خلوت‌شدن مساجد و تجمعات مذهبی ‌می‌شود که باید گفت این استدلال ازنظر حرفه‌ای و تجربه اجتماعی امری نادرست است.
رییس رسانه ملی با بیان این‌که پخش عزاداری‌ها از شبکه‌های سراسری عشق و علاقه جوانان به دین را بیشتر می‌کند، افزود: تجمعات مذهبی در بسیاری از استان‌ها و شهرستان‌ها، شاهد حضور افرادی هستند که نوعا در سال‌های گذشته حضور نداشتند و این امر به دلیل تماشای مراسم از طریق تلویزیون بوده است.
وی گفت:پخش برنامه‌های گسترده مذهبی، عزاداری و دعاخوانی سبب رونق تجمعات مذهبی در سراسر کشور و دنیا می‌شود.
ضرغامی ادامه داد: باید با همه وجود تلاش کنیم که حال و هوای ویژه مسجد مقدس جمکران را به سایر مردم کشور منتقل کنیم تا همه بتوانند از فضای معنوی این مکان مقدس بهره کافی و وافی را ببرند./907/پ202/ج
 
ارسال نظرات