۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۲۰۴۸۲۹

خشم هالیوود از اجرای شریعت اسلامی در برونئی

خبرگزاری رسا ـ مقامات هالیوود که از اجرای شریعت اسلامی در برونئی به خشم آمده‎اند اعلام کردند که مطابق هر سال میهمانی پیش از مراسم اسکار را در هتل متعلق به پادشاه این کشور در آمریکا برگزار نمی‎کنند.
سلطان برونئي
 
به گزارش خبرگزاری رسا، مقامات هالیوود نسبت به اجرای شریعت اسلامی در برونئی به خشم آمده و اعلام کردند که میهمانی پیش از مراسم اسکار را مطابق هر سال در هتل متعلق به پادشاه این کشور در آمریکا برگزار نمی کنند.
 
موسسه The Motion Picture & Television Fund که از موسسات فعال در هالیوود است به همراه چندین موسسه و فرد دیگر اعلام کردند از این پس با هتل های متعلق به پادشاه برونئی ارتباط تجاری نخواهند داشت.
 
قانون مبتنی بر شریعت اسلامی به تازگی در برونئی اجرایی شده و مجازات هایی مانند تازیانه و سنگسار برای ارتکاب جرایمی مانند زنا و لواط در آن در نظر گرفته شده است.
 
ریچارد برانسون، یکی از مدیران هالیوودی نیز با اعتراض به اجرایی شدن شریعت اسلامی در برونئی مدعی شد که این قانون حقوق انسانی اولیه را زیر پا می گذارد.
 
مقامات هالیوود آمریکا که به گسترش فساد و بیبند و باری در سایر کشورهای دنیا از طریق فیلم های سینمایی شهره هستند هنوز اعلام نکرده اند که چرا از اجرای شریعت اسلامی در کشوری که هزاران کیلومتر با آنها فاصله دارد این چنین به خشم آمده اند./990/ب902/د
ارسال نظرات