۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۲۰۵۷۱۴
به مناسبت روز پدر؛

جشن بزرگ «دیدار با پدران آسمانی» در زنجان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جشن بزرگ دیدار با پدران آسمانی به مناسبت روز پدر در زنجان با حضور خانواده های شهدا و امام جمعه زنجان و دیگر مسؤولان برگزار شد.
جشن پدران آسماني در زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، امیر علی نیک بخش، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، شب گذشته در مراسم و جشن معنوی «دیدار با پدران آسمانی» که در سالن هلال احمر زنجان و با حضور گسترده مردم و خانواده های شهدا و ایثارگران برگزار شد، با بیان این که زمین تحمل شجاعت و اقتدار شهدا را نداشت و آنها واقعا آسمانی بودند گفت: شهدا واقعا آسمانی بودند چرا که زمین این همه شجاعت و اقتدار را نمی توانست تحمل کند و آنها رفتند که ما امروز آسوده خاطر باشیم و فرزندان شان نیز ادامه دهنده راه انها باشند.

 

وی در ادامه عزم و همت جهادی را یکی از ویژگی های شهدا توصیف کرد و اظهار داشت: آن روز که پدران آسمانی با دستان خالی توانستند انقلاب را به سر منزل مقصود برسانند، همت و عزم جهادی داشتند و امروز نیز می طلبد تا این انقلاب که هر روز پر صلابت تر می شود، از سوی فرزندان پدران آسمانی به سر منزل مقصود نائل شود.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان در ادامه حضور فرزندان شهدا را در محیط های علمی ضروری قلمداد و تأکید کرد: امروز انقلاب اسلامی ما برای پیشرفت آماده است و این ایثارگران و خانواده های شهدا هستند که برای پیشبرد این انقلاب به همراه دیگر جوانان باید تلاش کنند تا آن را به جایی که باید برسد، برسانند.

 

وی در ادامه افزود: هر چند امروز هستند از فرزندان شهدا که در محیط های علمی به همراه دیگر جوانان سرافراز میهن اسلامی با عزم و مدیریت جهادی برای ادامه راه پدر بزرگوارشان در اعتلای انقلاب اسلامی تلاش می کنند.

 

نیک بخش در ادامه با بیان این که ما برای پیشبرد اهداف عالی انقلاب نیازمند اقتدار علمی در دنیا هستیم تصریح کرد: انقلاب بزرگ ما بعد از این اتفاق خواهد افتاد هر چند در گذشته هم قدم های بسیار بزرگ و خوبی برداشته شده است ولی امروز ما برای پیشبرد اهداف عالی انقلاب اسلامی نیازمند اقتدار علمی که در دنیا حرف اول را می زند، هستیم و باز هم باید فرزندان شهدا و ایثارگران در این خیل عظیم دانشمندان حضور مؤثری داشته باشند.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان در ادامه با اشاره به این که ما هر چه داریم از نور ولایت است گفت: امروز را باید به پدران معنوی ایران اسلامی یعنی حضرت امام خمینی (ره) و بعد از ایشان هم به خلف صالح شان امام خامنه ای تبریک بگوئیم؛ چرا که به حق هر چه داریم از نور ولایت است و در سایه همین نور امروز دولتمردان و جوانان این مرز و بوم نظام اسلامی را یاری می نمایند.

 

گفتنی است؛ اجرای زنده قطعه موسیقی از سوی فرزندان یکی از شهدا و قرائت دکلمه ای از سوی خانواده یکی دیگر از شهدا از دیگر برنامه های این جشن معنوی بود. /949/پ202/ب

ارسال نظرات