۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۲۰۶۷۱۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

سوم خرداد سندی ماندگار از ایستادگی و مقاومت رزمندگان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با تاکید بر این که سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر به عنوان سندی ماندگار از ایثار و خودگذشتگی رزمندگان اسلام است، گفت: فتح خونین‌شهر در واقع یکی از بزرگ‌ترین حماسه‌های تاریخ معاصر ایران و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که شیرینی و غرور آن هرگز از خاطره‌ها فراموش نخواهد شد.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان

حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، اظهار داشت: فتح خرمشهر، درخشان ترین برگ مقاومت و ایثار فرزندان ایران اسلامی بود و در وصف این پیروزی بزرگ، حضرت امام خمینی(ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

 

حجت الاسلام ولی نژاد آزادی خرمشهر را در پرتو جهاد مقدس برشمرد و گفت: هرگز گره کوری در مقابل رزمندگان اسلام نبود و به یمن ایثارگری‌های آنان شاهد توفیقات سپاه اسلام در عرصه دفاع مقدس بودیم.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با تاکید بر این که سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر به عنوان سندی ماندگار از ایثار و خودگذشتگی رزمندگان اسلام است، ادامه داد: فتح خونین‌شهر در واقع یکی از بزرگ‌ترین حماسه‌های تاریخ معاصر ایران و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که شیرینی و غرور آن هرگز از خاطره‌ها فراموش نخواهد شد.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان این که خرمشهر برای ملت ایران تنها یک شهر نیست بلکه تاریخ گویای پایداری، ایثار، مقاومت و جاودانگی انقلاب است، افزود: آزادسازی خرمشهر نمادی از افتخار و اراده و ایمان مردمی و فتح ارزش‌های اسلامی بود.

 

وی تصریح کرد: همه عزت و سربلندی ملت ایران اسلامی و نظام مقدس مرهون جان‌فشانی‌ها و ایثارگری شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های آنان است که نباید از درک آن غفلت شود.

 

حجت الاسلام ولی نژاد ادامه داد: به طور قطع آزادسازی خرمشهر نتیجه جان‌فشانی رزمندگان اسلام است و امروز هم ایران اسلامی با تأسی از راه و روش شهدا هر روز به دستاوردهای خوبی دست می‌یابد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر در تاریخ جنگ ایران و عراق از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و خبر آزادی خرمشهر آنچنان شگفت‌آور بود که در سراسر میهن اسلامی ما مردم را به وجد آورد.

 

وی گفت: آزادسازی خرمشهر، معادلات دشمنان اسلام در منطقه و جهان را برهم زد و رژیم بعث عراق و 45 کشور حامی وی را مجبور به عقب نشینی از سیاست های زورگویانه خود کرد.

 

حجت الاسلام ولی نژاد افزود: دلیرمردان رزمنده و مردم خرمشهر با سلاح عزم،غیرت و ایمان به مکتب، عشق و علاقه به میهن اسلامی و با دستان خالی در مقابل دشمن تادندان مسلح و مجهزبه پیشرفته ترین سلاح ها مقاومت کردند و این حماسه در تاریخ بی نظیر ماند.

 

وی اذعان داشت: حماسه ماندگار فتح خرمشهر در دوران دفاع مقدس، نشان دهنده اقتدار رزمندگان اسلام و نشان دهنده درجه اخلاص و شهادت طلبی آنان در راه نظام و انقلاب است.

 

حجت الاسلام ولی نژاد ادامه داد: آزادسازی غرور آفرین خرمشهر به دست رزمندگان اسلام نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران و عزتمندی و افتخار بزرگی برای انقلاب اسلامی است.

 

وی افزود: دشمنان اسلام با پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بزرگ فتح‌المبین، فهمیدند که قدرت نظامی و سلاح‌های فوق مدرن نمی‌تواند با قدرت ایمان ملت‌ها مقابله کند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: اسلام، رمز موفقیت های ما در جهان است و قله عزت سعادت در پر تو اسلام عزیز فتح خواهد شد.

 

وی در پایان تاکید کرد: اگر بخواهیم برگه های زرین همچون سوم خرداد در تاریخ اسلام بدرخشد تمسک به اسلام و غیرت دینی نباید از جامعه اسلامی رخت بربندد./1315/پ302/ب

ارسال نظرات