۰۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۰
کد خبر: ۲۰۶۸۲۹
حجت الاسلام والمسلمین فیاضی:

کرسی‌های آزاد اندیشی مورد توجه مجمع عالی حکمت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس هیأت مدیره مجمع عالی حکمت اسلامی با بیان این‌که مجمع عالی حکمت با اشاره و مساعدت‌های رهبری تأسیس شد،‌ گفت: مجمع عالی حکمت اسلامی توجه ویژه‌ای به بحث کرسی‌های آزاد اندیشی که مورد تأکید رهبری است، دارد.
حجت الاسلام والمسلمين فياضي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا فیاضی رییس هیأت مدیره مجمع عالی حکمت اسلامی چهارشنبه شب در ششمین گردهمایی اساتید علوم عقلی که با هدف تجلیل از مقام علمی حکیم متأله آیت‌الله بهشتی در سالن اجتماعات مجمع عالی حکمت اسلامی برگزار شد، گفت: در این مراسم از آیت‌الله بهشتی به خاطر خدماتی که در مباحث حکمت اسلامی، سوابق انقلابی و تبلیغ دین و مذهب تشیع داشتند، تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به روایات، علمای شیعه را مرابطون دانست و گفت: امیدواریم در این رباط و مرابطه موفق به آنچه که مرضی مولای ما است، باشیم.

رییس هیأت مدیره مجمع عالی حکمت اسلامی با بیان این‌که مجمع عالی حکمت با اشاره و مساعدت‌های رهبری تأسیس شد،‌ ابراز کرد: این مجمع به فضل الهی در ابعاد مختلف حوزه حکمت و علوم عقلی کارهای مختلفی را متصدی شده است.

استاد حوزه علمیه پشتیبانی اساتیدی که در این حوزه تدریس می‌کنند را یکی از برنامه‌های مجمع دانست و اظهار کرد: جای این امر در حوزه خالی بود که اساتید یک فن بنشینند و نظر خود را طرح و آنرا نقد و بررسی کنند.

وی ادامه داد: مجمع عالی حکمت اسلامی با جلسات خود کرسی‌های نظریه پردازی که مورد تأکید رهبری است را به خوبی برگزار می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین فیاضی یکی از اقدامات مجمع عالی حکمت اسلامی را برگزاری درس هایی که در حوزه لازم اما جای آن خالی است، ذکر کرد و افزود: مجمع عالی از اساتید می‌خواهد که اهتمام به برگزاری چنین درس‌هایی داشته باشند.

وی با بیان این‌که خدا را شکر می‌کنیم که به ما توفیق خدمت به اساتید و خادمان جبهه جهاد فرهنگی داد، افزود: از اساتید مجمع عالی حکمت اسلامی درخواست داریم که بیشتر از گذشته نسبت به گروه‌ها و برنامه‌های مجمع عالی حکمت اهتمام داشته باشند./927/پ202/ج

ارسال نظرات