۰۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۲۰۷۷۲۵
حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی:

خدمت رسانی مرکز خدمات در راستای رسالت‌های حوزه است

خبرگزاری رسا ـ‌ مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گفت: مرکز خدمات تلاش می‌کند تا خدماتش هدفمند و با توجه به رسالت‌های حوزه باشد.
حجت الاسلام سيد حسن رباني شانزدهمين اجلاسيه اساتيد سطح عالي و درس خارج حوزه علميه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه امروز در شانزدهمین اجلاسیه اساتید سطح عالی و خارج حوزه علمیه قم که در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد،‌ گفت: حوزه برای پیشرفت نیازمند دو بال نرم افزار و سخت افزار است.

وی ادامه داد:‌ بال نرم افزاری حوزه شامل فرهنگ، تدریس، اخلاق و تهذیب و بال دوم یعنی سخت افزار یعنی بعد معیشتی بر عهده مرکز خدمات حوزه‌های علمیه است.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه بیان کرد: مرکز خدمات تلاش می‌کند تا خدمات هدفمند و با توجه به رسالت‌های حوزه باشد از این رو برای ارائه خدمات طبقه بندی صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی با بیان این‌که خدمات باید شامل حال خانواده‌های طلاب نیز باشد، اظهار کرد: یکی از اقدامات مرکز خدمات این است که فرزندان و خانواده طلاب تحت پوشش قرار گیرند.

وی با اشاره به حمایت‌های مرکز خدمات از فرزندان موفق طلاب، گفت:‌ حمایت‌های صورت گرفته سبب شده 15 هزار نفر از فرزندان طلبه‌ها به رتبه‌های ممتاز دانش‌آموزی و دانشجویی دست یابند.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: تا کنون اقداماتی در راستای تأمین مسکن طلاب در قم و سایر استان‌ها صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی بر ضرورت توجه به رشد علمی طلاب تأکید کرد و ابراز کرد: اساتید در رشد علمی طلاب نقش مهمی را ایفا می‌کنند از این رو به دنبال این هستیم که با کمک اساتید، غنابخشی به خدمات را در دستور کار قرار دهیم.

 وی با بیان این‌که مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در حوزه سلامت طلاب اقداماتی را انجام داده است، گفت: البته پیشگیری در اولویت مرکز خدمات قرار دارد.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با اشاره به این‌که خدمات مرکز خدمات به صنف خاصی مربوط نمی‌شود، اظهار کرد: مرکز خدمات به دنبال حمایت از کسانی است که رسالت پیامبران الهی را انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی در ادامه از امضای تفاهمنامه‌ای با مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خبر داد و گفت: طبق این تفاهمنامه اقدامات مختلف تقسیم‌بندی و اولویت‌بندی شده‌اند.

وی در پایان بیان کرد: امیدواریم اقدامات و خدمات مرکز خدمات حوزه علمیه به طلاب سبب شود تا آنها دغدغه کمتری داشته باشند و به رسالت خود عمل کنند./927/پ202/ج

ارسال نظرات