۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۲۰۷۸۳۳
جانشین فرمانده کل سپاه:

سپاه اجازه نگاه متجاوزانه دشمن به مرزهای کشور را نمی‌دهد

خبرگزاری رسا ـ جانشین فرمانده کل سپاه با تأکید بر این‌که امروز سپاه اجازه نمی‌دهد دشمن نگاهی متجاوزانه به مرزهای آبی و خاکی کشور داشته باشد، گفت: امروز سپاه با عنایات رهبری می‌تواند دل مرزها را بشکافد و پایگاه‌های دشمن را در هر نقطه‌ای هدف قرار دهد.
سردار سلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران،‌ با بیان این‌که حرکت امام خمینی(ره) بعثتی برای اسلام بود، گفت: امام راحل مشعل فروزان یک انقلاب بزرگ را به دست گرفت و ندای وحیانی آزادی انسان‌ها را از اسارت طاغوت سر داد.
 
وی با بیان این‌که امام خمینی(ره) نظام موازنه دو قطبی جهان را فرو ریخت،‌ ابراز کرد: امام خمینی(ره) بان انقلاب اسلامی علم استقلال ملت مسلمان را بر پا کرد.
 
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی زمینه یک نظم نوین را در جهان پایه گذاری کرد، اظهار داشت: از این رو قدرت‌های استکباری جهان برای از بین بردن استقلال ایران به دنبال از بین بردن نظام اسلامی برآمدند.
 
سلامی با بیان این‌که قدرت‌های استکباری از همان آغاز انقلاب دست به دست هم دادند و توطئه‌هایی در مقیاس جهانی علیه ملت ایران به وجود آوردند، افزود: امام خمینی(ره) با استعانت از خدا برای مقابله با دشمنان دستور تشکیل سپاه و بسیج را صادر کردند.
 
وی ادامه داد: این آینده نگری امام راحل در ابتدا برای برخی روشن نبود اما با گذشت زمان دنیا متوجه شد که چه درخششی در ذهن یک رهبر روحانی می‌تواند فرمول مسدود کردن راه غلبه دنیای استکبار را پیدا کند.
 
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان این‌که مردم سپاه را در آغوش مهر خود گرفتند و به آن اعتماد کردند، افزود: مردم ب اعتماد به سپاه جوانان خود را در اختیار این نهاد قرار دادند.
 
سلامی با اشاره به پیشرفت‌های سپاه در عرصه‌های مختلف نظامی، گفت: سپاه در گذشته تنها در زمین به موفقیت رسیده بود اما پس از مدتی سپاهیان به فاتحان دریایی و آسمانی تبدیل شدند.
 
وی بیان کرد: نهال جوان سپاه که به دست امام راحل در سرزمین باور مردم کاشته شد امروز به شجره طیبه‌ای تبدیل شده است که دشمنان دیگر نمی‌توانند ارتفاع آن را ببینند.
 
جانشین فرمانده کل سپاه تأکید کرد: سپاه امروز به این قدرت رسیده است که دشمن را از دور و نزدیک رصد کند.
 
سلامی با بیان این‌که هنر سپاه متوقف کردن دشمن در توهمات خود است، اظهار کرد: امروز کشورهایی که از سپاه الهام گرفته‌اند می‌توانند ارتش‌های دنیا را در شرق مدیترانه متوقف کنند.
 
وی ظرفیت بزرگ سپاه برای حمایت از دستگاه دیپلماسی را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: دستگاه دیپلماسی کشور با تکیه بر این ظرفیت می‌تواند در برابر دشمن ایستادگی کند و حتی یک گام نیز عقب نشینی نکند.
 
جانشین فرمانده کل سپاه با تأکید بر این‌که امروز سپاه اجازه نمی‌دهد دشمن نگاهی متجاوزانه به مرزهای آبی و خاکی کشور داشته باشد، گفت: امروز سپاه با عنایات رهبری می‌تواند دل مرزها را بشکافد و پایگاه‌های دشمن را در هر نقطه‌ای هدف قرار دهد.
 
سلامی با بیان این‌که هرجا دشمن باشد علم سپاه نیز برافراشته است،‌ افزود: دشمن امروز در تیر رس ما است و هرجا ببینیم نیت سوئی علیه ما دارد بدون ملاحظه او را مورد هدف قرار دهیم.
 
وی با اشاره به این‌که دشمن می‌داند ما اهل بلوف نیستیم، گفت: سپاه امروز بیش از 500 گردان امام حسین(ع) دارد که در برابر دشمن آمادگی دارند درس فراموش ناشدنی به آنها بدهند.
 
جانشین فرمانده کل سپاه با تأکید بر این‌که هیچ قدرتی بالاتر از قدرت خدا نیست، اظهار کرد: دشمن هر اندازه که قدرت داشته باشد در برابر قدرت ایمان رزمندگان ما کوچک است.
 
سلامی با بیان این‌که سپاه در برابر همه گزینه‌های دشمن می‌تواند به بهترین شکل عمل کند،‌ افزود: به تیم دیپلماسی و مذاکره‌کنندگان می‌گوییم که با قدرت در برابر دشمنان بایستند و از حقوق هسته‌ای کشور دفاع کنند.
 
وی تصریح کرد: سپاه پاسداران به قدری قدرت دارد که اگر همه گزینه‌های دشمن با هم به کار گرفته شوند برای آنها چیزی جز شکست به همراه نخواهد داشت./927/پ202/ج
ارسال نظرات