۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۲۰۸۸۶۹
چند خبر کوتاه آذربایجان شرقی؛

عیادت نماینده خبرگان رهبری از آیت الله مهدوی‌کنی

خبرگزاری رسا ـ یکی از نمایندگان مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با حضور در بیمارستان بهمن از آیت الله مهدوی کنی عیادت کرد.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با پنجمین روز بستری شدن آیت‌الله مهدوی کنی، رییس مجلس خبرگان رهبری در بیمارستان بهمن، حجت الاسلام والمسلمین هاشم هاشم زاده هریسی، یکی از نمایندگان مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری از ایشان عیادت کرد.


بنابر این گزارش، آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری که روز چهارشنبه بر اثر عارضه قلبی به بیمارستان منتقل شد، هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و تحت درمان است. امروز هاشم زاده هریسی ضمن عیادت از آیت‌الله مهدوی کنی، در جریان آخرین وضعیت سلامتی وی قرار گرفتند.


گفتنی است، با گذشت چهار روز از آغاز بستری شدن و درمان آیت‌الله مهدوی کنی در بیمارستان، برخی دیگر از مسئولان و شخصیت‌های شناخته‌شده کشور نیز صبح امروز یکشنبه - 18 خردادماه  از رئیس مجلس خبرگان رهبری عیادت کردند.


همایش  آسیب شناسی شبکه های ماهواره ای بر خانواده ها در تبریز


همایش آسیب شناسی شبکه های ماهواره ای بر خانواده ها وبژه بانوان با سخنرانی دکتر انوری، مدرس دانشگاه در فرهنگسرای بزرگ الغدیر برگزار می شود.


بنابر این گزارش، این همایش دوشنبه 19 خردادماه ساعت 11 صبح همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان همراه با برنامه های جانبی برگزار می شود و شرکت برای عموم بانوان آزاد است.


این همایش از جمله برنامه های تدوین شده این فرهنگسرا در حوزه فرهنگی و اجتماعی می باشد که در راستای تحقق اهداف شهرداری تبریز در ارتقا سطح سلامت فرهنگی و اجتماعی خانواده ها و همچنین آشناسازی جوانان علی الخصوص بانوان با مباحث مربوط به هنجارشکنی شبکه های ماهواره ای برگزار می شود.


کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل در تبریز برگزار می شود


کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل به همت سپاه عاشورای آذربایجان شرقی و با سخنرانی سردار احمد جهان‌سری، مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان‌شرقی در کانون جوانان بسیج تبریز واقع در خیابان حافظ، تقاطع شهید چمران برگزار خواهد شد.


کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل با حضور فرماندهان و بسیجیان فعال پایگاه های مقاومت بسیج تبریز فردا دوشنبه 19 خرداد از ساعت 30/8 صبح آغاز خواهد شد.


مسابقه کتابخوانی صحیفه انقلاب در مراغه برگزار شد


همزمان با بیست و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب و پنجاه و یکمین سالگرد قیام خونین یوم الله 15 خرداد مسابقه بزرگ کتابخوانی صحیفه انقلاب از وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) در شهرستان مراغه برگزار شد.


بنابر این گزارش، این مسابقه با هدف آشنایی نسل جوان با اندیشه ها و شخصیت سیاسی الهی حضرت امام(ره) و تعمیق فرهنگ کتابخوانی برای تمام گروه های سنی برگزار شدکه علاقه مندان می توانند پاسخنامه خود را تا 25 خرداد به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.


گفتنی است، متن وصایای امام راحل و پاسخنامه این مسابقه در آدرس الکترونیکی
www.Avvalinketab.ir جهت دسترسی عموم علاقه‌مندان قرار گرفته است./935/د101/ب

ارسال نظرات