۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۲۰۹۰۷۷
با حضور در بیمارستان بهمن صورت گرفت؛

عیادت آیت الله نوری همدانی از رییس مجلس خبرگان/ آیت‌الله مهدوی‌کنی الگویی برای انقلابیون است

خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله نوری همدانی با بیان این‌که آیت‌الله مهدوی کنی الگویی برای انقلابیون ما است، گفت: آیت‌الله مهدوی‌کنی یک منادی و مبلغ بسیار بزرگ برای انقلاب است.
 آيت الله نوري همداني آيت الله حسين نوري همداني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله نوری همدانی از مراجع تقلید امروز از آیت‌الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری در بیمارستان بهمن تهران عیادت کرد و در جریان روند درمان این شخصیت برجسته نظام قرار گرفت.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی در حاشیه این عیادت، با اشاره به کارنامه درخشان آیت‌الله مهدوی کنی، ابراز کرد: آیت‌الله مهدوی کنی ار ابتدا با امام خمینی(ره)‌ همراه بود.

وی با بیان این‌که آیت‌الله مهدوی کنی الگویی برای انقلابیون ما است، افزود: آیت‌الله مهدوی کنی در همه عرصه‌ها در راه پیشرفت انقلاب اسلامی گام برداشته است.

این مرجع تقلید با اشاره به سابقه مدیریتی آیت‌الله مهدوی کنی، خاطرنشان کرد: رییس مجلس خبرگان رهبری قبل از انقلاب چندین بار تبعید و به زندان‌های شاهنشاهی افتاد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با تأکید بر این‌که آیت‌الله مهدوی‌کنی یک منادی و مبلغ بسیار بزرگ برای انقلاب است، اظهار کرد: از خداوند متعال سلامتی ایشان را خواستاریم و امیدواریم با بهبودی کامل دوباره در راه پیشرفت و عزت کشور در برابر دشمنان گام بردارد.

وی یکی از ویژگی‌های آیت‌الله مهدوی کنی را تربیت طلاب و فضلای تأثیر گذار در کشور دانست و گفت: امام خمینی(ره) اعتماد ویژه‌ای به آیت‌الله مهدوی کنی داشتند و وصیت نامه خود را به وی دادند تا در حرم رضوی نگهداری شود.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به رابطه صمیمی رهبری با آیت‌الله مهدوی کنی، ابراز کرد: آیت‌الله مهدوی کنی همیشه اسوه و الگو هستند و سراسر زندگی و سوابق وی خاطره است./927/پ203/ج

ارسال نظرات