۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۲۰۹۰۸۵
دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی:

فتنه گران به دنبال بازگشت به صحنه سیاسی کشور هستند/ دشمن برای انتخابات مجلس و خبرگان برنامه دارد

خبرگزاری رسا ـ دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به این‌که امروز صدای پای برخی از فتنه گران به صحنه سیاسی کشور به گوش می‌رسد، گفت: ما باید مراقب باشیم که قتنه گران دوباره به صحنه سیاسی کشور باز نگردند.
محمد نبي حبيبي، دبيرکل حزب مؤتلفه اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدنبی حبیبی دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی امروز در دیدار با حضرت آیت‌الله علوی گرگانی، با بیان این‌که حزب مؤتلفه اسلامی افتخار دارد که حزبی دینی است، گفت: دغدغه دینی سبب ایجاد این تشکّل شده است و این دغدغه دینی در مکتب اهل بیت(ع) شکل گرفته است.

وی با تأکید بر این‌که حزب مؤتلفه پشت سر مرجعیت است،‌ ابراز کرد:‌ شهدای مؤتلفه اسلامی در 26 خرداد 44 با اعتقاد راسخ دینی به میدان تیر باران رفتند و در زمان حیات دنیایی خود اظهار کردند که امید آنها برخورداری از حیات طیبه اخروی است.

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان این‌که دشمن قتل عام عقیدتی و فرهنگی را آغاز کرده است، اظهار داشت: دشمن به جد به دنبال تغییر همه نظام‌های اخلاقی، معرفتی و اعتقادی ما است.

حبیبی با تأکید بر این‌که دشمن به دنبال تغییر سبک زندگی اسلامی است، اظهار کرد:‌ دشمن این کار را با تبلغیات خود از سوی ماهوراه‌ها انجام می‌دهد و شبانه روز علیه نطام اسلامی تبلیغ می‌کند.

وی بهره مندی از رهنمود‌های رهبری و مراجع تقلید را راهی مناسب برای غلبه بر توطئه‌های فرهنگی دشمنان دانست و گفت: اعتقاد داریم اگر عرضه دین ما مورد قبول رهبری و مراجع تقلید قرار گیرد ما وظیفه خود را انجام داده‌ایم.

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلام جریان تکفیری و سلفی را خطری بزرگ برای جهان اسلام دانست و اظهار کرد: این جریانات مستقیما از سوی کسانی که با اصل اسلام تضاد دارند تغذیه می‌شوند.

حبیبی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، بیان کرد: مشکلات امروز اقتصادی کشور به خاطر کسری بودجه دولت و عدول از برخی اصول قانون اساسی است؛ اگر مسؤولان چاره اندیشی در این باره داشته باشند و از مشورت‌های متخصصان استفاده کنند، مشکلات حل می‌شود.

وی در ادامه با تأکید بر این‌که فتنه 88 به منظور براندازی نظام اسلامی و با بهانه انتخابات شکل گرفت، تصریح کرد: ریشه فتنه 88 خارج از کشور شکل گرفت و تدوین شد و در داخل کشور نیز عده‌ای به دام افتادند.

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان این که به دام افتادگان داخلی فتنه 88 از کرده خود پشیمان نشدند و توبه نکردند،‌گفت: این افراد شریک جرم دشمنان هستند.

حبیبی با بیان این‌که امروز پاک کردن صورت مسأله فتنه 88 در دستور کار سران فتنه قرار دارد، گفت: این افراد طوری برخورد می‌کنند که انگار هیچ خلافی صورت نگرفته و کسی به دنبال براندازی نظام نبوده است.

وی با اشاره به این‌که امروز صدای پای برخی از فتنه گران به صحنه سیاسی کشور به گوش می‌رسد، ابراز کرد: ما باید مراقب باشیم که فتنه گران دوباره به صحنه سیاسی کشور باز نگردند.

حبیبی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: دشمنان برای انتخابات این دو مجلس توطئه‌هایی را در دستور کار قرار داده‌اند و وظیفه مؤمنان این است که با ماندن در صحنه و استفاده از رهنمودهای رهبری و مراجع تقلید توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

حبیبی در پایان با بیان این‌که حزب مؤتلفه اسلامی در این 51 سال توانسته صدق ادعاهای خود را با تبعیت از مرجعیت امام خمینی(ره) نشان دهد،‌ تأکید کرد: حزب مؤتلفه امروز نیز تبعیت از رهبری را یک توفیق برای خود می‌داند./927/پ202/ج

ارسال نظرات