۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۲۰۹۴۷۹
پروفسور راینهارد هسه:

امام مهدی یک ماموریت جهانی دارد

خبرگزاری رسا ـ استاد فلسفه و اخلاق دانشگاه فرایبورگ آلمان گفت: همه باید زمینه های وصول به عدالت جهانی را مهیا کنیم و در نظر داشته باشیم که نتایج قیام حضرت مهدی(عج) اختصاص به شیعه ندارد.
هسه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پروفسور راینهارد هسه، بعداز ظهر جمعه بیست و سوم خرداد ماه  در مراسم اختتامیه دهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت در سالن مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی، اظهار کرد: امام مهدی(عج) یک ماموریت جهانی دارد.

 وی افزود: پس از شهادت امام حسن عسکری(ع) زعامت حضرت مهدی (عج) شرع شد و زمانی که جنگ بین خیر و شر ایجاد و جهان سرشار از بی عدالتی می‌شود، تحت حکومت امام مهدی(عج) شاهد عدالت آفرینی خواهیم بود.

راینهارد هسه بیان کرد: اگر ماموریت عدالت آفرینی امام زمان (عج) محقق شود و منتظر ظهورش باشیم نیازمند به این  هستیم که شیعیان مسلمان برای یک جهان بهتر و سرشار از عدالت تلاش کنند.

این پژوهشگر مهدوی، گفت: همه مسیحیان و یهودیان دنیا از ماموریت عدالت آفرین مهدی(عج) استقبال می کنند چرا که قیام او تنها به شیعه اختصاص نداشته و برکاتش به کل جهانیان خواهد رسید.

راینهارد هسه تاکید کرد: همه باید زمینه‌های وصول به عدالت جهانی را مهیا کنیم و در نظر داشته باشیم که نتایج قیام حضرت مهدی(عج) اختصاص به شیعه ندارد./9667/پ202/ی

ارسال نظرات