۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۰
کد خبر: ۲۰۹۸۰۸

عیادت آیت الله نظری از آیت الله مهدوی کنی

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نظری خادم الشریعه با حضور در بیمارستان محل بستری آیت الله مهدوی کنی از ایشان عیادت و از نزدیک در جریان روند درمان این یار وفادار امام و رهبری قرار گرفت.
عیادت آیت الله نظری از آیت الله مهدوی کنی آيت الله مهدوي کني در بستر بيماري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نظری خادم الشریعه، عصر دوشنبه با حضور در بیمارستان محل بستری آیت الله مهدوی کنی از ایشان عیادت و از نزدیک در جریان روند درمان این یار وفادار امام و رهبری قرار گرفت.

 

براساس این گزارش، در این دیدار آیت الله نظری خادم الشریعه برای سلامتی رییس مجلس خبرگان رهبری و مروج، مبلغ و مشوق دهه غدیر دعا کرد.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه در این دیدار با بیان خاطره ای از آیت الله مهدوی کنی در دوران انقلاب، گفت: روزی خدمت امام راحل بودم که آیت الله مهدوی آمدند و بنده به امام راحل عرض کردم چند نفر همانند آقای مهدوی اطرافتان باشند به نفع روحانیت و نظام خواهد بود.

 

وی در ادامه سخنان خود، آیت الله مهدوی کنی را عالمی وارسته، فعال و خادمی دلسوز برای انقلاب و نظام معرفی کرد و افزود: آیت الله مهدوی کنی از ارکان دنیای خدمت و علم هستند.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه در این عیادت گفت: خدا به برکت صاحب این ایام واسطه فیض امام زمان علیه السلام به ایشان عافیت بدهد./950/پ202/ج

ارسال نظرات