۱۲ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۲۱۱۸۱۵
کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی مرکزی:

بیش از 80 مبلغ استان مرکزی به بیان احکام ویژه جوانان می‌پردازند

خبرگزاری رسا ـ کارشناس امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: با حضور مربیان روحانی طرح هجرت و مستقر از ابتدای تیرماه این افراد تا یک هفته بعد از ماه مبارک رمضان به آموزش مسائل دینی جوانان می پردازند.
معاون فرهنگي دفتر تبليغات اسلامي اراک

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، وحید ضرغامی، نگارش مطالب ارزشمند جوانان را در قالب نشریات فرهنگی نشانه اطلاعات خوب آنان پیرامون مسائل اجتماعی و فرهنگی جامعه دانست و افزود: بسیاری از مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه را می توان در قالب هنر و ادبیات به جوانان آموزش داد که در مقابل این جوانان نیز با نگارش دانسته های خود گام مهمی در خصوص اشاعه فرهنگ دینی و اجتماعی خواهند داشت.

 

وی اظهارکرد: عناوین آموزشی و تفریحی دانش آموزان بر اساس نظر سنجی که از جوانان به عمل آمده تدوین شده است بر همین اساس برنامه ریزی لازم برای این فعالیت ها انجام شده است.

 

ضرغامی از تشکیل 50 هسته فرهنگی جوان خبر داد و تصریح کرد: این هسته های فرهنگی جوان که غالبا در گروه سنی 15 تا 29 سال بوده اند.

 

کارشناس امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ابراز داشت: با حضور مربیان روحانی طرح هجرت و مستقر این افراد از ابتدای تیرماه تا یک هفته بعد از ماه مبارک رمضان به آموزش مسائل دینی جوانان می پردازند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: تعداد 62 مبلغ و 22 مبلغه نیز در این طرح، دوره های تخصصی لازم را گذرانده اند که با استفاده از منابع آموزشی مدون با عنوان (ره توشه) به‌ عنوان مربیان هسته های فرهنگی جوان و بوستان های معرفت در کنار روحانیان مجری طرح به آموزش جوانان خواهند پرداخت./993/د102/ب4

ارسال نظرات