۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۲۱۲۶۶۶

پیام تسلیت آیت الله نوری همدانی در پی ارتحال آیت الله محمدی گیلانی

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی ارتحال آیت الله محمدی گیلانی را تسلیت گفت و تاکید کرد: این فقیه بزرگوار قبل از انقلاب در سنگر تعلیم و تربیت و تدریس در حوزه علمیه قم یکی از اساتید ممتاز فقه و فلسفه بودند و از آغاز طلوع خورشید انقلاب، همواره در همه صحنه‌ها حضور پررنگی داشتند و بعد از انقلاب نیز منشا خدمات بسیاری شدند.
حضرت آيت الله نوري همداني

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در پیامی ارتحال آیت الله محمدی گیلانی را تسلیت گفت.


متن پیام به این شرح است:


بسم‌ الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم ربانی حضرت آیت‌الله محمدی گیلانی را به محضر مبارک حضرت بقیةالله صاحب العصر و الزمان‌(عج)، رهبر معظم انقلاب و کلیه علاقمندان آن عالم ربانی و خانواده محترمشان تسلیت عرض می‌کنیم.

این فقیه بزرگوار قبل از انقلاب در سنگر تعلیم و تربیت و تدریس در حوزه علمیه قم یکی از اساتید ممتاز فقه و فلسفه بودند و از آغاز طلوع خورشید انقلاب، همواره در همه صحنه‌ها حضور پررنگی داشتند و پس از به ثمر نشستن انقلاب نیز در پست‌های مهم نظام به عنوان یک فقیه معتمد و خدمتگزار، در انجام وظایف علمی و سیاسی همیشه کوشا و تا پایان عمر پربرکتشان در فکر نظام اسلامی ولایی بودند. طوبی له و حسن مأب.

عاش سعیدا و مات سعیدا رحمةالله علیه

حسین نوری‌همدانی

19/3/1393
/904/د102/ج

ارسال نظرات